10 Temmuz 2011 Pazar

City Hunter Çekim Arkası Görüntüleri ( Şarşırtıcı ve Eğlenceli)

uyari Bir kere videoyu izlemeye başladınız mı kendinizi durduramayacaksınız. Meşgulseniz daha sonra izleyin, benden söylemesi!Aşık




  Lee Min Ho’nun dublör kullanmaması beni çok şaşırttı. Çoğu dövüş sahnesinde dublör vardır bu kadarını da yapamaz diye beklerken görüntüler beni çok şaşırttı. Önce çekecekleri sahne için birkaç alıştırma yapıyorlar sonra da hızlı bir şekilde uyguluyorlar. En çok da buna şaşırmıştım. Yavaş çekimi hızlandırma tekniğini kullanırlar sanmıştım. Yönetmene bravo doğrusu kolaya kaçmayıp oyuncularına güvenmeyi tercih etmiş. Bu dediklerime en güzel örnek, merdivende savcıyla yaptıkları kavga.
İk başta dövüş tekniklerini ezberliyorlar sonra uygulamaya koydukları çok net bir şekilde farkediliyor . LMH’nun merdivende atlama sahnesinde  de önce minder üzerinde alıştırma yapılıyor, sonra mindersiz çekim yapılıyor. Ayrıca en ufak bir dikkatsizilik sonucu merdiven boşluğundan düşüp zarar görme olasılığı da var.
  Hana’nın her seferinde LYS’u yere sermesine ne diyelim? Club sahnesinde Hana’nın ne kadar zorlandığını görüyoruz ama sonunda yere seriyor. Bir de diziyi izlerken bu sahneyi görünce “Aman ne de olsa dizi tabi ki canı yanmaz” diye düşünmüşlüğüm oldu. Meğer çektiği acı gerçekmiş. İyi ki dizi boyunca sakatlık geçirmedi. her bölüm ortalama 6-7 kez yere seriliyor çünküKim, ben mi?

110706 City Hunter making film 2  c: meow1313

110622 City Hunter making film 2 [Couch Kiss] c: meow1313

110615 City Hunter making film 2 c: meow1313

110601 City Hunter making film 2  c: meow1313

110629 City Hunter making film 1 c: meow1313

 110629 City Hunter making film 2 c: meow1313
Dövüş sahneleri çok iyi! Gerçekten Lee Min Ho’dan bu kadarını beklemiyordum. Reytinglerin yüksek olmasına şaşmalı. Bu videolar 15. bölümü unutturdu banaAçık ağızlı gülümseme City Hunter severler videolarda neleri sevdiğinizde yorumlarınızda belirtmeyi unutmayın Gülümseme

7 yorum:

  1. bazı dövüş sahnelerinde dübloru olduğu zannediyordum buraki gerçekten dövüşme sahnelrinde lmh mu oynamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolardan anladığım kadarıyla kendisi oynamış, ilk izlediğimde ben de şaşırmıştım :)

      Sil
  2. ben dövüş sahnelerinde dublöre karşıyım hep nerde tehlikeli şey var ekmek parası diye onlara yaptırıyolar üzülüyoreee onlar için.. bence kiss sahnelerinde özellikle dublörler oynatılmalı :) adamlar azıcık işin kaymak kısmından da faydelensinler dimi ama :) hep ekşın hep ekşın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de karşıyım, tehlikeli işleri onlar yapıyor takdiri alan oyuncular oluyor. 'Secret Garden'ı izledikten sonra bu kadar duyarlı oldum ya:p' Kiss sahnesinde haklısın, asıl onda dublör kullanılmalı asdfghgfds:)

      Sil
  3. benim oppam yaa ne yapıcan işte yetenek ! :)

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar benimki açılmadı içerik reddedildi bu video sbs ..... telif iddası nedenilylekaldırılmıştır dior

    YanıtlaSil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected