30 Ekim 2011 Pazar

Tae-Blo ikilisinden muhteşem düet

tablo

Malum Bigbang’in başına gelen art arda talihsizlikler yüzünden sahnelerde onları görmek biraz zorlaştı (Konserler hariç). Taeyang’ın o muhteşem sesini yeni bir şarkıda duyabilmek biz VIP’leri çok heyecanlardırdı. VIP’lerin Türkiye’deki temsilcileri olarak da ortak bir yazı hazırlamak istedik.

Yazının giriş bölümünü okumak için sizi MYDESTINY çingumun sayfasına alayım.

Şarkının başlangıcında Tae’nin sesini duymamla çığılığı basmam bir oldu. İtiraf etmeliyipandagirl19m ki hüzünlü şarkılarda Taeyang’ın sesini daha çok seviyorum. Bana o hüznü vermeyi başarıyor. Şarkıyı dinlerken neredeyse ağlayacaktım. Tek kelime Korece anlamasam da onun sesi, ağlamanın eşiğine gelmeme yetti. Kumda yaptığı dansla da kalbimi güm güm attırdı.

tumblr_ltvet3cEEJ1qcg0deo1_500

 

m015İkinci itirafım da şu, şarkıdan çok fazla beklentim yoktu.  Tae ile düet yaptığı için yine dinleyip sevecektim ama bu şarkı resmen beni büyüledi müziğiyle.

 

via CrazyCarrotNew310

     tumblr_ltvi8aarwW1qekpsao4_250tumblr_ltvi8aarwW1qekpsao2_250

Performansa gelince, kareografa ihtiyacı olmayan bir şarkı olduğundan dolayı Taeyang’ın dansını izleyemiyoruz. Bence zaten, görsel olarak kareograftan ziyade şarkıdaki duyguyu alabilmek için, Taeyang ve Tablo’nun yüzlerine yakın çekim yapılması çok daha iyi olmuş. Şarkıyı söylerkenki yüz ifadeleri çok etkileyiciydi.  Öyle ki iki dinleyişten sonra gözleri kapatıp onlara eşlik etme duygusu uyandırdı içimde. Rap yapma yeteneğim olmadığı için evde ancak bağıra bağıra Tae’nin partını söylebiliyorum. Eğer sizde benim gibi Tae’nin partını söylemek için can atıyorsanız, Tae’nin kısmını aşağıda paylaştım.

Baby there’s no, no tomorrow
geu-ddae geu-ddae-ro
nan meomchwo-itgo
majimak
geu sungan-e meo-mun sigan
neo-egen
geujeo jinan-nal-ijiman
Baby there’s no no no no more (no more) tomorrow
(Till you come back
Everyday is yesterday)
Baby there’s no no no no more (no more) tomorrow

via bigbangforlife

“No no no no more tomorrow, till you comeback, everday is yesterday”

Yok yok yok artık YARIN olmayacak, sen dönünceye dek bana her gün dün olacak

 

Tablo albüm için programlarda tanıtım yapmayacağını belirtmişti ancak Inkigayo ile bir başlangıç yaptı. İnşallah bu performans sadece Inkigayo ve bir seferle sınırlı kalmaz deyip sizi final için LEE çingumun yazısına yönlendireyim.

GÜNCELLEME: ALBÜM İÇİN TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected