17 Nisan 2013 Çarşamba

Biri Alışveriş Mi Dedi?


Cambridge’e daha bu hafta bahar geldiği için temam da bahar moduna geçti haliyle ^^ Cambridge deyince milletin aklına King’s College ve punting gelir. Son zamanlarda free running ile meşhur olmaya da başlamış öyle duydum.  ( Free running yapanları görürsem eğer onlar hakkında yazı yayınlayacağım) Tabi tüm bunlar yurtdışında yaşayıp da buraya ziyarete gelecek olanların aklına gelen şeyler… Peki burada yaşamaya başlamış öğrencilerin yani bizim aklımıza ne geliyor dersiniz? Alışveriş ve içki! Herkesin ilk tercihi değildir mutlaka ama çoğunluğun maalesef ki öyle. 'Şurayı burayı gezelim'den önce nereye içmeye gidiyoz? Okuldan sonra alışveriş yapacağım… İçki pek olmasa da alışveriş fikri ister istemez benim de beynimde tümör gibi yayılıyor. Hele her gün şehir merkezine gidip mağazaları gezmek paha biçilemez :)

Favori mekanlarım mı? Boots, H&M, Primark ve New Looks :) Boots kocaman bir kozmetik dükkanı, her bütçeye göre kozmetik ürünleri ya da kişisel ihtiyaçları bulmak mümkün. Hele hele her  ay %50 indirime giren parfüm bölümü gönlümü daha ilk gün fethetti. H&M, Primark ve New Looks dükkanları ile modayı ucuza takip etmek mümkün. Türk arkadaşım Bournemouth New Looks mağazasında gördüğü gözlüğü nasılsa cambridgede de bulurum diye almamış, baktık hiçbir mağazada kalmamış iyi mi? Geçen hafta Londra’ya gittiğinde New Looks'a girmiş ve hemen kapmış gözlüğü, şimdi hepimizin favorisi oldu o gözlük, hatta Psy’ın Gentlemen klibinde de var benzer modeli :)

Elektronik ürünlerin fiyatlarında çok fark var demeyeceğim ama saç şekillendiriciler burada daha ucuz diyebilirim. Saçlarımla ilgili şikayetlerim bir türlü bitmeyen ben, gelirken yanıma sadece saç düzleştiricimi almıştım, doğal olarak bir maşa ihtiyacıyla yanıp tutuşur haldeydim. İşte hangi maşayı alacağımı karar veremediğim için önce internette bir ön araştırma yapayım dedim ve iyi ki de yapmışım. Tam da hayallerimdeki saç şekillendirme aletini buldum diyebilirim. Türkiye’de satılıyor mu bilmiyorum, maşa çok uğraştırıcı olduğundan bu tam bana göre diye düşündüm. Neyse saç dalgalandırma aletini almaya karar vermiştim ki iç güdülerin youtube’a yönlerdirdi beni, acaba gerçekten işe yarıyor mu bir de videosu ondan izlemek lazım değil mi? Sonra bir de ne göreyim, bir kız düzleştirici ile aynı sonuca ulaşmış. Ertesi gün hemen denedim ve sonuç mükemmeldi… Aynı videoda göründüğü gibi oldu, hem de kısa sürede. O yüzden bu videoyu gönül rahatlığıyla paylaşıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Follow by Email