12 Ağustos 2011 Cuma

“Protect The Boss” konuya değil ana odaklı bir dizi


Yazım spoiler içerir. Aman ilk bölümlerin spoilerlarından ne olacak ki? Eğer diziye önyargılıysanız, okumanız da yarar var. Beğeneceğinize eminim GülümsemeGülüp kafa dağıtmak isteyenler için birebir bir dizi. Verdiğim spoiler sahneler dizideki sahnelerin yanında solda sıfır kalır.
City Hunter’ın sonunda yayınlanan fragmanlarında zaten komik bir dizi olacağı belliydi. Ancak inanın bu kadar komik ve kaliteli olacağını beklemiyordum. Özellikle başrolün karakteri mükemmel. Bir anda ne yapacağını kestiremiyorsunuz. Umursamaz gibi davranırken bir anda umursayan birine dönüşüveriyor. Ve bu dizinin her saniyesi dopdolu. Özellikle de replikleriyle beni etkilemeyi başardı. Romantik sahneleri de var ama komedi daha ağır basıyor bu dizide. EEE tabi bir Kore Dizisi olduğundan mutlaka birkaç bölüm sonra araya dram sokacaklardır. Umarım yine de komediye azıcık da olsa yer verebilirler. Duygusal sahneleri severim ama bu dizi kesinlikle komik kalması gereken bir dizi.
JYJ hayranı olabilirim. Ama diziye başlama sebebim kesinlikle JaeJoong değil. Ama onu dizide gördüğüm içinde ayrıca mutluyum. Kötü karakteri ona vermiş olsalarda onun karakterinde de komiklikler var. İki kuzenin birbirine düşman olması öyle iyi işlenmiş ki. Diziyi sırf ikisinin atışmaları için bile izleyebilirsiniz. Dizinin en sevdiğim kareleri, ikisinin birbiriyle atışma sahneleri. İki düşman olsalar bile yine de kuzenlerin arasındaki iletişim mükemmel.
tumblr_lps1u3AJkN1qc4isno1_500tumblr_lps1u3AJkN1qc4isno2_500
tumblr_lps1u3AJkN1qc4isno3_500tumblr_lps1u3AJkN1qc4isno4_500
tumblr_lps1u3AJkN1qc4isno5_500
4. bölümden bir diyalog
tumblr_lpryb1jmmO1qfakbgo1_r1_500
Cha Moo Won: Bizimle yemek ister misin?
Cha Ji Heon: Neden seninle yemek isteyeyim?
Cha Moo Won: Ben de zaten seninle yemek istemiyordum, o zaman bye.
via salagif@tumblr
Kötünün annesi de tabi ki kötüdür. Peki bu iki kötü bir araya gelince diziyi izlerken moralimiz bozulup şimdi ne yapacaklar acaba diye düşünmez miyiz?  Dizilerde en çok atladığım sahnelerdir bunlar. Neyse ki bu dizide o anlarda bile komedi gizli. Hatta 3. bölümün favori sahnesi Anne – oğulun diyaloğu
Annesi ağlarken Cha Moo Won tepkisiz kalıyor.
Annesi: Annen burada ağlasın, sen anneni sakinleştirmek için kılını bile kıpırdatma.
Cha Moo won: Ağlıyorsun ya işte. Ağlamak üzerindeki stresi atar, bu daha iyi.
Biliyorum şimdi bu diyalogu böyle yazınca hiç de komik gelmedi. Ama gif bulamadım ki bu sahne ile ilgili o yüzden 3. bölümü izleyin derim. İzleyince bu sahnenin ne kadar komik olduğuyla ilgili bana hak vereceksiniz Açık ağızlı gülümseme
Başroldeki adamın hiçbir dizisini izlememiştim, ilk bu diziyle tanıdım kendisini. İyi ki de tanımışım. Gerçekten zor bir rolün üstesinden geliyor. Çünkü dizideki karakterin ruh hali o kadar çabuk değişiyor ki bu değişimlerdeki geçişi bize hissettirmiyor. Çok doğal geliyor insana. Acaba kendisi de böyle biri mi diye de sordurtuyor. Gerçekten inanılmaz, bugüne kadar izlediğim belki de en sempatik dizi karakteri. Onun karakterinin bir özeti olsun diye alttaki sahnenin giflerini koymayı tercih ettim. (Oysa ki o kadar güzel sahneler var ki aşırı spoiler vermekten kaçındığım için koymuyorum.)
tumblr_lpq4lrriAO1qbxx00o1_250tumblr_lpq4lrriAO1qbxx00o2_250tumblr_lpq4lrriAO1qbxx00o3_250tumblr_lpq4lrriAO1qbxx00o4_250tumblr_lpq4lrriAO1qbxx00o7_r1_250tumblr_lpq4lrriAO1qbxx00o8_r1_250
via shura@tumblr
Başrolü canlandıran Ji Sung öyle iyi oynuyor ki diğer oyuncuların yeteneklerini değerlendirmekte zorlanıyorsunuz. Çünkü tüm dizide dikkatleri üzerine çeken genellikle başroldeki erkek oyuncumuz oluyor. Onun dışında başroldeki kadın oyuncumuz da gerçekten iyi bir iş çıkarıyor. Yani dizide aşırıya kaçan bir oynuculuğu yok. Gözleriyle konuşuyor adeta. Diziyi izlemeye başladığınızda kadın karakterine gözlerine bakmanız yeterli. Bu da diziyi sevmemin bir başka nedeni.
tumblr_lpqm7wp7Ir1r1rrgko2_500
Yardımcı kadın karakterini de çok sevdim. Personal Taste dizisindeki kötü kadını hatırlaadınız mı? O kadın canlandırıyor bu karakteri. Burada da kötü kadın ama komedi dizisi olduğundan komik bir kötü kadın karakteri var. Mimiklerine hasta oldum bu dizide kadının. Personal Taste dizisinde bilindik bir kötü kadını canlandırdığından oyunculuğunu çok tartamıyorduk ancak buradaki oyunuculuğundan resmen etkilendim, ne cevher varmış oysaki. Mimiklerine hastayım. Dizinin fanlarının çoğu bayan olduğu için dizideki kadın karakterlerle ilgili pek gif yapılmıyor, hele kadın karakter kötüyse hiç gif bulamazsınız. Bu yüzden paylaşamıyorum. Zaten gif paylaşsam da diyalogsuz birşeye benzemez. Dizide izleyin ki etkilenebilesiniz.
tumblr_lpqowljUVi1qcrg1no1_500
Dizideki tüm oyuncular birbirini iyi dengelemiş. İnanın bu karakter olmasaydı dizi daha güzel olurdu diyebileceğim hiçbir karakter yok. Belki sonlarında beni hayal kırıklığına uğratabilir ancak izlediğim 4 bölüm boyunca o kadar çok eğlendim ki gerisi önemli değil.
Dizi ile ilgili tanıtımıma da son noktayı bir JaeJoong fanın sözleriyle koymak istiyorum.
“Tuhaf olan da şu, Protect The Boss’ı JaeJoong yüzünden izlemeye başlıyorsunuz ancak başroldeki adamın sevimliliği sayesinde izlemeye devam ediyorsunuz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected