27 Nisan 2011 Çarşamba

G-Dragon Chosun Röportajı







BIGBANG' İN JAPONYA TURU HAKKINDA

GD: Ne kadar tehlikeli olursa olsun, Japon hayranlarımıza verdiğimiz sözü tutmalıyız. Açıkçası biz de çok korkuyoruz ancak bizi seven hayranlarmıza verdiğimiz sözü de tutmalıyız. ( Bence kendileri de pek gitmek istemiyorlar ama konser biletleri çoktan satıldığı için iptal edilemiyor. Konser biletleri satışa çıkmayan yerlerde yapcakları aktiviteleri iptal etmişlerdi çünkü. En azından Japonya Turu birazcık kısaldı. Bu da hiç yoktan iyidir.)

MÜZİK TUTKUSU ÜZERİNE

GD: Ben zaten kaderimin müzik yapmak ve sanatçı olmak olduğunu çoktan kabul ettim. Bununla da barışığım. İnanıp inanmayacağınızı bilmiyorum ama çalışma konusundaki yeteneksizliğimden değil. Tekrar etmek zorunda olduğum hiç bir sınavım olmadı. Müziğin tarifi  "ben" . Başka hiçbir şekilde tarif edilemez.

Biraz size kibirli gelebilir ama en güzel olarak hala HipHop' ı buluyorum, klasik, modern ve rock ile işlenebileceğini düşünüyorum. Tek bir şekilde tanımlanamaz. Bu yüzden değişik şeyler ortaya çıkar.

Müziğimi kendim yaptığımdan bazen müziğimi benzer bulabilirsiniz.  Kendimi-kopyalamaktan korkmuyorum.

ŞU ANDA İLİŞKİSİ VAR MI DİYE SORULUYOR

GD:  Biriyle her zaman çıkmak isterim ancak birlikte olduğum biri yok, ama onunla çıkamayacağımdan değil. Ama gizli bir ilişkim olsaydı da , asla bilemezdiniz.

kaynak: YGgilbakk, YGUnited

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected