20 Nisan 2011 Çarşamba

"Love Game" radyo programından BIGBANG ile ilgili fısıltılar



G-Dragon’un yaptığı itirafa VIP’ler pozitif bakıyor. GD SBS FM’in Love Game programında, kız olsaydı TOP’la hemen çıkardım, itirafında bulunmuştu.

Radya programındaki kısa konuşma sırasında, DJ Park So Hyun şöyle bir soru yöneltti ”Big Bang üyelerinin içinde, en çok baştan çıkarıcı üyesi kim?”  Tüm üyeler baştan çıkarıcı olarak TOP’ı seçti.

G-Dragon “TOP’a neredeyse aşık olacağım. Bazen,arabadeyken şakalar yapar.Ama çok çekicidir…Eğer kız olsaydı, onunle hemen çıkardım. Öyle bir çekiciliğe sahip.”

Seungri “Bir süre önce, Secret Garden parodisi yaptık,benim de TOP’ la öpüşme sahnem vardı. Çekimler boyunca tavrı çok iyiydi. Benim erkek olarak hissetiklerimi kadınlar da hissediyorlar mıdır, merak ediyorum.”

T.O.P öldürücü cazibeye sahip olduğuna şu sözlerle katılıyor “ Evet, üyeler arasında en masumu benim… bence.

TOP aynı zamanda grubun en adaletlisi seçilirken, Seungri, en fazla ünlünün telefon numarasına sahip üye seçildi. G-Dragon “Seungri, şüphesiz en fazla tefeon numarasına sahip üye. Dördümüz telefonumuzdaki numaraları toplasak 100 bile etmezken, Seungri’ninki daha fazla.”

Üyeler “Ramen Savaşı”nda Daesung’un  kolayca TOP’ı nasıl yendiğini açıkladı.

Daesung sırrını şöyle açıklıyor “Soğuk su koyacaksın içine. TOP özel tencere kullandığı halde kaybetti. TOP “ İçine çok kırmızı ezmesi koydum, özel olmaya çalışıyordum ancak yenildim.”




kaynak: allkpop, bigbangupdates

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected