7 Nisan 2011 Perşembe

"Love Song" Şarkı Sözleri



(TOP) Bir kadın felaket oluyor
Adam hala şarkı söylüyor olsa bile                                                                                                                                                                                        Ayrılık düşüncesiyle gözlerim yaşarıyor

(Daesung) Sana dokunamam, Biliyorum yeah eh
Düşüyorum, tut beni  (hello)

(GD) Bu aşk şarkısından nefret ediyorum…Bu aşk şarkısından nefret ediyorum
Bu aşk şarkından nefret ediyorum… Bu aşk şarkısından nefret ediyorum... x2

(Taeyang)Bu aşk şarkısından nefret ediyorum, Bir daha söylemem
Böylece seni düşünmeyi bırakabilirim, böylece  sonunda seni unutabilirim

(Seungri) Bu aşk şarkısından nefret ediyorum, gülümsemeyle söyleyeceğim
Yanlızlığına derman olmak için, şimdi sana geliyorum
ooh ooh ooh ooh ooh-hoo

(GD)Korkuyorum, bu dünyanın manasızlığından
Beni de yanında götür, yıldızların ve ayın olduğu yere

(Daesung) Birlikte harikaydık, you know
Aşkı öğrettin bana, hello

(Taeyang) Bu aşk şarksından nefret ediyorum… Bu aşk şarksından nefret ediyorum...
Bu aşk şarkısından nefret ediyorum… Bu aşk şarksından nefret ediyorum…

(GD) Bu aşk şarkısından nefret ediyorum… Bu aşk şarkısından nefret ediyorum...
Bu aşk şarkısından nefret ediyorum… Bu aşk şarkısından nefret ediyorum….

(Taeyang)Bu aşk şarkısından nefret ediyorum, bir daha söylemeyeceğim
Böylece seni düşünmeyi bırakabilirim, böylece sonunda seni unutabilirim

(GD) Bu aşk şarkısından nefret ediyorum, gülümsemeyle söyleyeceğim
Yanlızlığına derman olmak için, şimdi sana geliyorum
ooh ooh ooh ooh ooh-hoo

(TOP) Güneş ışınlarının sıcaklığı, başka dünyadandır
Sazlık alan  dans ediyor bir başına
Yeşil tepede durup kalırım,onunla bitmemiş muhabbetimizi sürdürürken
Cevap alınamayan ifadesiz yüzü olan gökyüzünde
Belki bulutların arkasında saklanıyorsun,belki de bir yıldızsın

(GD) Gözlerimi kapatıp nefesini hissediyorum, seni hayal ediyorum
Dudaklarımdan yayılan gülümsemeyle, şimdi benimle nefes alıyorsun
Zaman, lütfen dur, bizi ayırma
Rüzgar, esmeyi bırak, senin için son mektubum bu

(Taeyang) Bu aşk şarkısından nefret ediyorum, bir daha söylemeyeceğim
Böylece seni düşünmeyi bırakabilirim, böylece sonunda seni unutabilirim

(Seungri) Bu aşk şarkısından nefret ediyorum, gülümsemeyle söyleyeceğim
Yanlızlığına derman olmak için, şimdi sana geliyorum
ooh ooh ooh ooh ooh-hoo

kaynak: YG-Life, allkpop

TR ÇEVİRİ: Selocan bbseverwordpress.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected