25 Mayıs 2011 Çarşamba

Big Bang Junon Dergisi Röportajı



S: Japonya Turu’nuzun teması Sevgi&Umut ,  sevginizi, umutlarınzı ve hayallerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?

TOP:Japon fanlarımızı seviyorum. Hayallerim ve umutlarım olmaz olur mu?!
DS:Bu konser turunu ve arabamı seviyorum.
YB: Yakınımdakileri ve hayranlarımı seviyorum. Umudum, insanları müziğimle büyülemek.
GD: Arabaları seviyorum. İnşallah çok yakında, deprem ve tsunamiden etkilenen insanlar yeniden gülümserler.
SR: Son zamanlarda fiziksel dayanıklılık yönetimine kafayı takmış durumdayım. Umudum….Hala düşünüyorum(gülümsüyor)


S: Eğer kız olsaydınız, gruptan biriyle çıkar mıydınız, kimi seçerdiniz ve niye? ( Kendinizi de seçebilirsiniz)


SR: Üyelerden biriyle mi? Bu çok zor bir soru.Hmm..kimseyle çıkmazdım (gülüyor) üzgünüm
GD: Hepsiyle! Gruptaki herkesin kendine has karizması var, içinden birini seçemiyorum.
TOP: Gruptaki herkesle çıkmak isterdim. Neden olarak da hayal gücünü kullan (gülümsüyor).
YB: Aish,öyle bir şey olsaydı, kimseyle çıkmayıp yalnız olmayı tercih ederim! (gülümsüyor).
DS: Kız olsaydım, kendim gibi biriyle çıkardım.


S: Big Bang’in BigBang 2 hakkındaki yorumları!


GD: Müzik ve çalgıların karışımı farklı yönlere uzanıyor. Bizi tanımayanların insanların bile, karşı çıkmadan bizi dinlemelerini istedim sadece, böylece üzgün olanlar ferahlamış, mutlu olanlar da daha mutlu hissedecekler. Şarkılarımız farklı duygularla yaratıldı, böylece dinleyen herkes memnun kalacak.
TOP: “Love Song” , artık hayatta olmayan bir kadını özleyen adamın hikayesini anlatıyor. Gece tek başınıza, neredeyse sessize yakın bir atmosfer yaratarak dinleyebileceğiniz bir şarkı. Bence sabah dinlerken de sevilebilecek bir şarkı.
YB: “Somebody to Love” şarkısını seviyorum. Birini arıyormuş gibi bir sahne yaratılan kareografisini seviyorum. Sözleri de unutulmaz izlerden yazıldı.
DS: Bir cümleyle özetlersem, “Yavaşça içimize işleyen çok daha büyük bir albüm”. Sadece kendi bölümlerimizi söylemekten ibaret değil. Aynı zamanda kendi bölümlerimizle diğerlerini nasıl etkileyeceğimizi de düşündük, bu yüzden 5 bölüm de çok daha doğal söylendi.
SR: “Ms. Liar”, GD tarafından yazılan, hoşlandığınız kadının yalan söylediğini fark etmiyormuş gibi davranmayı anlatan bir şarkı. Trajik bir hikaye. GD’nin yaptığı işlerde yetişkin tadı çok var. Lütfen dinleyin!


G-Dragon’a sorulan Sorular


S: Hüzün, mutluluk, neşe verici duygular içeren aşk şarkıları yazıyorsun. Eğer aşk hayatında metafor olarak Big Bang şarkılarını kullancak olsaydın, hangisini seçerdin?


GD: Mesela, “What is Right”. O zaman, aşk hakkında pek fazla şey bilmiyordum ve öğrenmeye ve büyümeye devam ettim. Hissettiğim duyguları samimiyetle dile getirmek için bu şarkıyı yazdım.Ne hissettiğimi anlatan bir şarkı olduğunu düşünüyorum. Cevap ne? Niye bulamıyorum? İlişkilerin zor olduğunu hissediyorum sadece.


kaynak: ibigbang


…İngilizce çeviriler geldikçe güncellemeye devam edeceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected