4 Mayıs 2011 Çarşamba

Daesung ve K.Will Arasındaki Benzerlik



Night After Night programının son bölümünde konuk olan ballad kralı K.Will,  Daesung’u taklit ediyor söylentilerine açıklık getiriyor. K.Will bu yanlışlığı şöyle dile getirdi:

“Daesung’u taklit etmemin imkanı yok. Çok mantıksız. Ama  bizi karıştırmayan bir hayran olmadı, değil. O kişi beni Daesung sanıyordu ben de onu hayal kırıklığına uğratmamak için bozuntuya vermedim”

K. Will görünüşüyle ilgili eleştirilere her zaman açık olmuştur. Görünüşünden dolayı kendini ezik hissettiğini bile belirtmişti. Daesung ile karıştırıldığında nasıl hissettin sorusuna:

“Daesung’un neşeli ve insancıl bir imajı var ve birçok ünlü bayan tarafından da ideal erkek olarak gösteriliyor. Sonuç olarak ona benzetilmek güven veriyor.”

Daesung  “Birbirimize görünüş olarak çok benziyoruz. Onu gördüğümde gelecekteki halime bakıyormuşum gibi hissediyorum.” Şakayla karışık şunları ekledi, “Aynayı gözümün önünden çeker misiniz, lütfen? Beni şaşırtıyor”

Son olarak da ikiliden seyircilere bakarak, meşhur Andre Kim pozu vermeleri istendi.

kaynak: Soompi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected