17 Mayıs 2011 Salı

G-Dragon 5 Yil Boyunca SM Stajyeriymis



G-Dragon'un bir zamanlar SM'in bir parçası olduğu doğruymuş. Asia.co.kr'nin bu konuyla ilgili GD ile yaptığı röportaj:


G-Dragon küçükken Littlle Lulla'nın üyesi olarak popüler olmuştu.

"Önceleri MBC'de Bbobbobbo'sunda yer aldıme.  Bbomee (?) nunanın yanındaydım ve çok iyi dans etmiştim. O zaman Little Lulla için keşfedildim sanırım. Hatta konser turuna katılıp albüm bile çıkartmıştık."

Little Lulla o zamanlar çok popülerdi ama bir süre sonra, şirket, sonlandırma kararı aldı, bu 8 yaşındaki G-Dragon için büyük bir şok olmuştu.

"8 yaşında olduğumdan, şoka uğradım. Şarkıcılığa devam edeceğimi düşünüyordum.  Anneme bir daha asla yapmayacağımı söyledim. Sonra öğrenci olarak normal bir hayat sürdürdüm."

Demek ki ünlü olmak onun kaderiymiş. Bir keresinde, ailesiyle kayak merkezine gittiğinde, Lee So Man önderliğinde SM Entertainment dans yarışması düzenlemiş. GD de elemelere katılmış ve SM' e seçilmiş. S.E.S, H.O.T, BOA ve Shinhwa'nın popüleritesinin arttığı sıralarda  5 yıl boyunca SM'in stajyeriymiş.

"SM'de bulunduğum sürede, henüz büyük bir şirket değildi, ayda bir ya da üç ayda bir giderdim oraya. SM çalışanları beni hatırlamıyordur bile ama çok dans etmişliğim vardır orada. Çok yakışıklı değildim belki ama afacan bir tipe sahiptim ve dediklerini harfiyen yapardım. Hatta Shinhwa  üyelerinin kucaklarına oturmuşluğum bile var."

SM stajyeriyken, G-Dragon yapmak istedikleri ile ilgili kesin bir görüşe sahip değildi.  3. sınıftayken, arkadaşları aracılığıyla, Wu-tang Clang tarafından keşfedildi. Sonra rap konusunda çok şey öğrendiği People Crew (?)' e  katıldı.



kaynak: soompi

İyi ki SM'de istediğini bulaamamış. Belki SM'de olsaydı kendisini gösterme imkanı bulamayacaktı. Haru Haru, Lies gibi cevher şarkıları dinleme fırsatı bulamayacaktık. YG'nin yaratıcılığı geliştiren bir şirket olduğunu düşünüyorum. Tabi ki her şirkette olduğu gibi bu şirkette de kısıtlamalar vardır. Ancak sanatçısının tutkularını da göz önüne aldığı ve desteğini esirgemediği için özgün sanatçılara sahip.
GD&TOP'ın "Knock Out, Don't Go Home" şarkılarının ile Taeyang'ın Solar albümündeki çoğu şarkının sözleri sakıncalı bulunduğu halde, şarkılarda hiçbir değişlik yaptırmayarak sanatçılarına destek veren YG bir kez daha gönlümü fethetmişti.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected