17 Mayıs 2011 Salı

Happy BDAY Taeyang! ( Afacan Taeyang)



Bildiğiniz gibi bugün Taeyang'ın doğumgünü. O yüzden onunla ilgili bir yazı yayınlamak istedim. Ama bu yazı onun bildiğimiz sakin kişiliğinden çok afacan yönünü içeren bir yazı olsun, dedim. Belki bilmeyenleriniz vardır, Taeyang Sandara'yı beğendiğini hep söyler. Ama Sandara tarafından ise durum böyle midir? Belki öyledir, belki de değildir ama ikisinin arasındaki kimya hafife alınacak gibi değil. Yaşadıkları bir olayı Strong Heart'da anlatan Dara'dan, Taeyang'ın afacan halleri   


Bugün bir şey itiraf etmek istiyorum. Bu dünyada hayalini kurmayacağım tek kişi Taeyang’dır. Bu dünyada en uyumsuz kişileriz biz.

Taeyang’da  masum ve iyi kalpli adam görünüşü vardır. Aslında bu dünyada kadınları anlamayacak son kişidir.Tam bir afacandır kendisi.  İlkokul seviyesinde şakalar yapar. Bir keresinde boynumdan tutup beni stüdyoda yuvarlayıp durdu.

 Aslında bu sevdiğini gösterme tarzı. Bu durumu pek de hoş bulduğum söylenemez. Bir gün hiç havamda değildim, Taeyang fark ettirmeden yanıma geldi ve beni yeniden yuvarlamaya başladı. Ağlayarak tuvalete kaçtım. Taeyang’ın kızlar arasında çok popüler olmasına rağmen, benim için, BIGBANG arasında popüleritede en son sırada.

Bir gün patron beni arayıp “Taeyang yeni şarkısı için tekrar klip çekiyor. Klipteki kadın sen olacaksın. Grubun en canlısı senmişsin” dedi. Bunu duyunca çok üzüldüm. Neden ben olmalıydım ki? Şarkıyı dinledikten sonra, bu karakteri canlandırabilecek tek kişi bendim.
Sözleri “ Yaşı fazla olsada, genç görünüyor” Ahh tamam bu benim dedim.




“Eteklerdense, jean giymek ona daha çok yakışıyor”  Ahh bu da benim. Tarife uyan yine bendim.Bu yüzden patrona yapacağımı söyledim. Dans dersleri aldım. Ama dansta vücut teması vardı. Taeyang ile dans ederken çok soğuktum. Patronun bizi izlediğini düşündüm.  Nasıl oldu diye sorduğumda “ Dans ederken ne hissettiğin anlaşılmıyor, Taeyang’a biraz daha yaklaş. Taeyang’ın vücuduna dokunuver.  Dokunmazsan, bir daha Taeyang’ın vücuduna dokunma şansı elde edebileceğini mi sanıyorsun?” dedi

Ben de içimden ‘ona dokunmak istemiyorum ki’ dedim.

Taeyang durumu anlamadı ve olayı daha da kötüleştirdi. Şarkıda “yüzü güzel, vücudu da mükemmel” geçiyor. Taeyang “ Vücudu güzel mi? Yalan bu” dedi. Bazı eksiklerim olabilir ama herkesin içinde bunu söylemesine gerek yoktu. Kendi vucüdunun nasıl olduğunu düşünüyor. Ahh, vücudu hiç de fena değil.


Çekimler sırasında durmadan “ Vücudu güzel mi? Yalan bu, değil mi? Eeee” deyip durdu. Çok sinirlenmiştim.
O gün üzerimde seksi siyah bir elbise vardı. İmaj danışmanım benim için endişelendiğinden bana öneride bulundu. Kalçaları dolgun gösteren destekleyici verdi ve giydim

.
Klipte Taeyang’un karnımda piano çaldığı bir sahne vardı.  Taeyang dokunduğunda “ nuna karnın neden sert?” dedi. Yalanımı yakalayacak diye çok korktum. Ben de “ Neresi sert, her kızın öyledir” dedim.

Daha sonra Taeyang’ın kalçama vurma sahnesi eklendi. Kalçama vurduğunda, Taeyang’ın yüz ifadesi değişti, garip bir şekilde bakmaya başladı.  Sonra gözlerini yaklaştırdı “ Nuna son günlerde spor yapmaya başladın” dedi.


Son olarak da yazıyı Taeyang'ın sevdiğim klipleriyle kapatayım
  
NOT: Bu yazım özellikle, Taeyang sever olan LEE ve MYDESTINY için :D






1 yorum:

  1. Of, Disqus yüzünde yapılan yorumlar silindi :(
    Ne sinir bozucu bir durum!

    YanıtlaSil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected