20 Haziran 2011 Pazartesi

2PM – Hands Up Album

handsup
NOT: Albümü dinlemek için resme tıklamanız yeterli.

Albümdeki tüm parçaları dinlemeyemedim ancak dinlediklerim arasındaki en sevdiğim parça “HOT” oldu. Baştaki Taec’in partını bir yana koyarsak, yerinde elektro ile gerçekten başarılı olmuş bence. İlk dinlediğimde dikkatimi çekmedi ama ikinci dinleyişimde favori parçam olduGöz kırpan gülümseme Junsu’m da bu yetenek oldukça ortaya güzel parçalar çıkmaması zaten tuhaf karşılanır Dil çıkaran gülümseme. Şimdi tekrar dinliyorum ve bugüne kadar dinlediğim Kpop parçalarının en iyileri arasında yerini aldı.
Albümün asıl parçası “Hands UP” a gelelim. Temposuna bayıldım bu şarkının, dinlerken neşelendiriyor insanı. Araba kullanırken kesinlikle dinleyeceğim bir şarkı. “NOW Put UR Hands Up Put UR Your Hands Up Pu Pu Pu Pu Pu Put UR Hands Up”
İkinci favorim de “Give It To Me”.  Slow parçalarda biraz seçiciyimdir. Bu şarkının ferahlatıcı bir havası var. O yüzden sevdim.
Electricity: Bu tarz şarkıları daha önce de dinledim o yüzden farklı gelmedi bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected