4 Temmuz 2011 Pazartesi

City Hunter 13. Bölüm Fragmanı ( TR çeviri ile birlikte)


viaamoolq8901
chEun Ah: Lee Yoon Sung sshi ye yemekler için benim adıma teşekkür edersin!
Shik Joong: Yoon Sung yapmadı ki…ben yaptım yemekleri…






Yong Joo: Yine de çok geç değil. Yalvarırım,teslim ol . ch2
Jong Shik: Teslim mi olayım?! Kes sesini!
Yong Joo: Oğlun olmaktan utanıyorum. Kendine dikkat et.  








ch3Jong Shik’in yardımcısı: Kim Nana’nın yakınlarını takip etmesi için birkaç adam yolladım. 
Jong Shik: O kızı bul ve gebert.






Baş Savcı:  City Hunter davasına artık sen bakmıyorsun.ch4
Yong Joo: Şüpheliyi deşifre edecek bir fikrim var.
Yoon Sung: Baba olarak, oğiun için ne yapabilirsin?









ch5Yong Joo: Baba!










Yong Joo: Çabuk gel. Lee Yoon Sung.ch6







s: soompi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected