25 Eylül 2011 Pazar

Dinlemedeyim …

Sözde her hafta TOP 10 listemi değiştirecektim ama nerede bende o azim. Üşengeçlikten bir türlü yeni listeyi oluşturamadım. O yüzden, ben o bölümün, en iyisi ismini değiştireyim. Kpop’un hızına yetişmek mümkün mü?! 1 ay önce çıkan şarkılar anında eskiyor ! O kadar çok şarkı çıkıyor ki artık hangisi bugünkü favorim olacak bilemiyorum! Bu günlerde en çok ne çalıyorsa ya da en çok hangi grup ile ilgili haber görüyorsam şeklinde söylesem daha iyi olacak, onun şarkıları daha çok dilime dolanıyor. Gerçi dilime dolanıyor sözü biraz yanlış olur. İpod’da parmağım o şarkının üzerine gidiyor. Yine de illa ki birkaçı zevkime daha çok hitap ediyor. Evet şimdi gelelim bu aralarki favori parçalarıma
HAHA – Rosa
Running Man programı yüzünden kayırdığımı düşünmeyin sakın. Tamam belki birazcık kayırabilirim ama elimde değil. Adamın renkli kişiliğini seviyorum. Klibi de kendisini çok iyi tarif etmiş ^^ En azından RM’de olduğu gibiydi. İlginç kıyafetler, Hyung’u tarafından itip kakılan ama yine de vazgeçmeyen, komik, kendi yarattığı dünyada mutlu, mesut yaşayan bir Haha. Restoranda çalışan Rosa isimli Latin kıza tutulmuş bizimki ama bir türlü pas vermiyor kendisine. Kız birazcık da olsun pas versin, diye bekliyor bizim ki ama nafile, çünkü hoşlandığı başka biri var. Hoşlandığı kişi de tabi Karizma Kim Jong Kook, namı-diğer Sparta Kook ^^ Bizimkine göz dağı verdiği gibi tırsa tısra kaçıyor HAHA. Ama yine de ne yapsın aşık adam, şarkılar yazmış sevdiğine aşkını haykırabilmek için! Ah tabi bir de düzgün söylese adını Losa Losa diye çıkıyor. Yine de şarkı ve klip çok eğlenceli. Reggae müziği sevenler izlesin diyorum.

JYJ – In Heaven
Yok efendim neymiş: In Heaven’ın giriş müzği  Haru Haru’nun giriş müziğini andıryormuş. Ya insanlar şarkıları kıyaslamaktan vazgeçmiyorlar. Yani niye şimdi bu şarkıyı dinlerken Haru Haru’yu aklıma getirmek zorundasınız ki. Bence şarkı bir bütün olarak ele alınmalı, eğer tamamı benziyorsa hak veririm ancak kesinlikle farklı ^^  Klibin başında Song Ji Hyo, Junsu’ya ulaşmaya çalışıyor. Ancak Junsu o sırada toplantıda olduğu için telefonu sessizde tutup aramalara cevap veremiyor. Tam o sırada karşıdan karşıya geçen Song Ji Hyo’ya araba çarpıyor. Junsu’nun pişmanlığı, son anında Song Ji Hyo’nun yanında olamamak. Aslında onu deliler gibi sevdiğini, özlediğini, kız ölünce anlıyor. Klibin sonu ise çok çarpıcı. “Bana sevmeyi öğrettiğin çok teşekkür ederim” Klibi izlemeden önce Kendisi’nin bana söylediği bir bilgiyi sizinle paylaşayım. Geçen sene intihar eden şarkıcı Park Yong Ha’yı hatırlıyor musunuz?! Ölmeden önce JaeJoong ile görüşmek istemiş ama JJ meşgul olduğu için bir türlü görüşme fırsatı bulamamışlar. Ölmeden önce son bir kez göremediği için JJ bu şarkıyı ona yazmış. Ne kadar da acı verici bir durum. Şarkının işlediği konu yeterince duygusal ve anlamlı olduğu gibi bu olay çok daha derinleştirdi bence. Ayrıca bu üçlünün SM’den ayrılmasının ne kadar da doğru olduğunu bir kez daha anlamış oldum. SM ile kalsaydılar kendilerini ifade edecek parçalar belki de hiç yapamayacaklardı.

KARA – Step
Kara’nın diğer şarkılarından pek farklı değil aslında. Ama yine vokal yetenekleri biraz daha gelişmiş hissettim bu şarkıda. Özellikle şarkının nakaratında ses uyumları beni çok etkiledi. Klip de de hikaye falan gizli değil yine kareografa göre dans eden kızlar ama renkli kıyafetleri nedense çok hoşuma gitti enerji veriyor insana. Ortalamanın üzerinde bir şarkı olmuş. Nakaratı şimdiden dilime dolandı bile ^^ “Step it UP” Ama tabi KARA’yı seviyor muyum?! Hayır Japonya’da bu kadar abartıldıklarına inanamıyorum. Bana göre orjinal bir grup değil, üzgünüm, yine de SNSD’ye kıyasla daha çok tuttuğum bir grup diyebilirim.
LeeSsang – Turned off The TV
Öncelikle müzik çok güzel. Gil’in sesi ve Garry’nin repinin yanında şarkıya eşlik eden diğer ik sanatçının da şarkıya güzellik kattığı inkar edilemez. Klip için ise çok uğraşıldığı belli. Mutlaka izleyin çok ilginç bir klip. Sözlerden anladığım kadarıyla da seni yakalarsam ham yaparım durumu var kekekke. Kız kaçıyor oğlan kovalıyor. Gil: Seni çok seviyorum bu yüzden TV’yi, perdeleri kapattım ah o parlak kırmızı dudakların. Kızcağımız “TV’yi perdeleri kapatıp nasıl bir ortam yaratmaya çalıyorsun, bu gece tek gece değil ya, kollarında uzanıp hayal kurmak istiyorum” Gil: “Bu gece olmaz deme”  Şarkının özeti bu  değil ama İFFET durumu görüyor gibiyim, oğlan aşkından dayanamayıp kızı zorlamasın. Yine de LeeSsang’ıma çamur atmayayım. Onlar, aşkın değişik tatlarını dinleyiciye sunmak istiyorlar sadece. Ve Gil’in bir programda söylediği sözle kapatayım “Şarkıcıların neden rakip ya da düşmanca davrandıklarını anlamıyorum. Sonuçta hepimiz insanları mutlu etmek için şarkıları söylemiyor muyuz?!
HOMME – Man Should Laugh
Daha önce duymayanlar bilmezler o yüzden ben HOMME’yi tanıtayım. JYP ajansına bağlı olan Eight grubunun Lee Hyun’u ve 2AM grubunun Changmin’inden oluşan ikilimiz. İkisinin düeti olağanüstü, hele Changmin’in sesi yok mu? Off adam boşu boşuna Kore İdolleri’ndeki en iyi ses ünvanını almıyor. Gerçekten de şarkı söylerken kendini zorlamadığını hissedebiliyorsunuz (Canlı performanslarında). Klibin hikayesinden çok Changmin’in karizmaya tutuldum bu videoda^^ Allah’ım müzik kutusuna uzandığı sahne beni aldı götürdü  uzak diyarlara kekekeke. Gelelim klibe 2 adam aynı kız tarafından aldatılıyor ancak adamlar da bunun farkında içinden ağlayıp isyan etmek de gelse yapamıyorlar. Çünkü onlar erkek zayıflığını göstermemeliler bu yüzden gülüp geçmeliler bunun karşısında. Klibi izleyin derim, dövüş sahneleri hoşuma gitti ^^
BEG – Sixth Sense
Brown Eyed Girls grubunun bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum. Dinlerken ve izlerken çok etkilendim. Abracadabra şarkılarında daha çok kareografileri ünlüydü, zaten her izlediğim dramada da görmüştüm. ^^ Başka şarkılarını hiç dinlememiştim ancak daha yeni çıkardıkları bu şarkıya bir göz atayım, dedim ve ekrana kitlendim. Gain’in sesini severdim hatta gruptaki en iyi ses sanırdım ama BEG Jea sen neymişsin be, dedirtti bana. Sanırım sonunda gönlüme göre bir grup bulabildim. Canlı performansları bile çok etkileyici şu ana kadar izlediğim en iyi kız grubu. Kesinlikle 1 numaralar gözümde. Klipleri de çok değişik, görsellik açısından 10 numara bir klip de ne anlatmaya çalıştıklarını pek anlamadım Üzgün gülümseme Baş kaldırış söz konusu. Yorumların birinde V for Vendetta filmine bezetmişler. Anlaya çıkarsa ne olur bana da anlatsın!!!
Gain’in “Better than the love motion” kısmını söylediği an en sevdiğim an ^^ İyi dinlemeler ve izlemeler!!!
Gönül isterdi ki diğer şarkıları da tanıtabilseydim ancak baktım ki uzadıkça uzuyor muhabbet. Okuyanlar sıkılmasın dedim Açık ağızlı gülümseme Eğer seçtiğim diğer 4 şarkıyı da merak ediyorsanız, anasayfada sağ tarafta eklenti kısmında “dinlemedeyim” bölümündeki videolara göz atabilirsiniz ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected