21 Aralık 2011 Çarşamba

The Best Of Bigbang Albüm

coverjob

Nihayet aradığım albümü buldum. Albümde bildiğimiz şarkılar yer alıyor. Ben JVip olsam çoktan kızmıştım. Yani sürekli aynı parçalardan oluşan CD’leri satmaya çalışıyorlar. İçlerinde en çok 2 tane yeni şarkı oluyor.

Daha International ile BIGBANG 2 albümleri çıkalı ne kadar oldu ki yine koca bir albümü satmaya çalışıyorlar. Hani Best Of olacaktı bu albüm. Sözde anket yapılmış Japoncası en çok istenen şarkılar belirlenmiş. Zaten bu şarkıların Japoncası mevcuttu yani insanların Haru Haru’ya olan zaaflarını çok iyi kullandılar. 

Yine de şarkıları dinlemek tüm sinirimi alıp götürdü. Albümdeki en iyi şarkı tartışmasız Haru Haru. İngilizce’dense Japonca’nın ağırlık olması beni çok sevindirdi.

*Tabi burdaki bütün kızgınlığım YG yetkililerine Kafası karışmış gülümseme

Albüm için tıklayın

01 Haru Haru (Japanese Ver.)
02 TONIGHT
03 HANDS UP
04 Tell Me Goodbye
05 BEAUTIFUL HANGOVER
06 Top of The World
07 Baby Baby
08 Always
09 Somebody To Luv
10 声をきかせて
11 EMOTION
12 Ms.Liar
13 ガラガラ GO!!
14 My Heaven

4 yorum:

  1. Yeni albüm gelene kadar oyalıyorlar bizi resmen o.O Bu bizi yeni albüm gelene kadar tek başına idare edemez o yüzden Oh Yeah klibini de aynı zamana geitrdiler bence :) O harbiden idare eder ama :D

    YanıtlaSil
  2. Hemen indiriyorum =) 10 numaralı şarkının fonetik alfabeyle yazılmış ismi yok mu ya? Bugün hep buna takıldım ben :D

    Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  3. Böyle oyalanmaya can kurban ben zaten albümden çok canlı performanslarını görmeyi istiyorum. O yüzden şimdilik en çok SBS Müzik Festivali için heyecanlıyım :D Ne de olsa uzun bir aradan sonra ilk defa onları tekrar birlikte sahnede göreceğiz^^

    YanıtlaSil
  4. Ses kalitesini pek beğenmedim ama yine dinlenilmeyecek gibi değiş :)
    10 numaralı şarkı Keo ki kawasete (Let Me Hear Your Voice) :D Yeni şarkı diye umutlandın mı yoksa :S

    YanıtlaSil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected