5 Ocak 2012 Perşembe

Love&Hope Tour Concert

love and hope

Finallerim olduğu için konserin tamamını izleyecek zamanım olmadı ne yazıkki :/ Yİne de yarısını izleyebildim. Ahh şu an Tell Me Goodbye performansını izlemeyi çok isiityorum ama konseri yarım yamalak izlemeye gönlüm razı olmuyor. Yİne de ilk yarsı bana fazlasıyla yetti. Hele GD&TOP performansı olağanüstüydü. Aradan bir sene geçmesine rağmen bu albümü dinlemek hala ilk çıktığı günkü kadar heyecanı veriyor. BB’i sıkılmadan dinleyebildiğim tek grup olduğu için çok seviyorum Açık ağızlı gülümseme 

Sizi heveslendirmeden önce şunu söylemem gerekir. Konser HD değil ancak izlenilmeyecek kadar da kötü kalitede değil. O yüzden yüksek görüntü kalitesinde beklemeyin lütfen.Bu uyarımdan sonra izlemek istemezseniz diye bazı görüntüleri paylaşmak istedim Gülümseme

Love And Hope Tour [Full Concert].mp4_001591156

Love And Hope Tour [Full Concert].mp4_001803701Love And Hope Tour [Full Concert].mp4_001979677 Love And Hope Tour [Full Concert].mp4_002219650Love And Hope Tour [Full Concert].mp4_002226157

Love And Hope Tour [Full Concert].mp4_002273070Love And Hope Tour [Full Concert].mp4_002280911

high high

Eğer konseri merak ettiysen, bekleme hadi tıklaaaaaaaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected