21 Şubat 2012 Salı

BIGBANG–BLUE MV (ALIVE ALBUM)

blue2
Beklentilerimi fazlasıyla karşılayan bir şarkı. Şu anda resmen heyecandan titriyorum. Her zaman olduğu gibi Bigbang’e has bir temposu var. Ancak temposu diğer şarkılarda olduğu gibi hızlı değil, daha yavaş. Özellikle Rap kısımlarının yavaş olması beni çok etkiledi.
Giriş melodisi süper, nakaratı Seungri’ye vermeleri de çok iyi olmuş, sesiyle insan rahatlıyor. Ardından GD’nin rap’i ile tempomuz hızlanmaya başlıyor ancak dediğim gibi Rap bile o kadar yavaş ki aynı zamanda eğlenip hüzünlenebilirsiniz. Her ortama uyan bir şarkıGülümseme  TOP’ın rap’i de çok yumuşak olmuş, kendi tarzını korumakla birlikte yepyeni bir hava katmış şarkıya. Rap için illaki hızın gerekli olmadığını kanıtladı herkese.  En çok Tae’nin sesini beğendim, Tae'yang’ın tarzından o kadar farklı, tok bir ses ile söylemiş ki inanamadım. Dinlerken “Wow Bu Tae mi sahiden?”  dedirtti bana.
Bambaşka bir BIGBANG doğmuş adeta. Bu şarkı ile kendilerine öyle ters düşmüşler ki, şarkıda en çok beni büyüleyen bu oldu. Bu yepyeni BIGBANG tarzını hemen benimsedim.



Romanization Sözleri
gyeoul-i gago bom-i chaj-a ojyo ulin sideulgo
geulium sog-e mam-i meongdeul-eossjyo
(I’m singing my blues)
palan nunmul-e palan seulpeum-e gildeul-yeojyeo
(I’m singing my blues)
ileon tteunguleum-e nallyeo bonaen salang
gat-eun haneul daleun gos neowana wiheom hanikka
neoegeseo tteonajuneungeoya
nim-ilan geulja-e jeomhana
bigeobhajiman naega mosna sumneungeoya
jan-inhan ibyeol-eun salang-ui malno( mallo )
geu eotteon maldo wilo doel suneun eobsdago
ama nae insaeng-ui majimag mello
mag-i naelyeoo neyo ije
taeeonaseo neol mannago
jug-eulmankeum salanghago
palahge muldeul-eo silin nae ma-eum
nun-eul gam-ado neol neukkil su eobsjanh-a
gyeoul-i gago bom-i chaj-a ojyo ulin sideulgo
geulium sog-e mam-i meongdeul-eossjyo
(I’m singing my blues)
palan nunmul-e palan seulpeum-e gildeul-yeojyeo
(I’m singing my blues)
ileon tteunguleum-e nallyeo bonaen salang
simjang-i meoj-eun geos man gat-a
jeonjaeng-i kkeutnago geu gos-e eol-eo but-eun neowana
oesang nae meolis-sog saegyeojin
i nunmul maleumyeon chogchoghi gieog hali nae salang
goelobjido oelobjido anh-a
haengbog-eun da honjasmal
geu isang-e bogjabhan geon mos cham-a
daesulobji amuleohjido anh-a
byeolsueobsneun banghwang salamdeul-eun-wassda ganda
taeeonaseo neol mannago jug-eulmankeum salanghago
palahge muldeul-eo silin nae ma-eum
neoneun tteonado nan geudaelo issjanh-a
gyeoul-i gago bom-i chaj-a ojyo ulin sideulgo
geulium sog-e mam-i meongdeul-eossjyo
oneuldo palan jeo dalbich alaee
na hollo jam-i deulgessjyo
kkumsog-eseodo nan geudaeleul chaj-a
hemaeimyeoi nolaeleul bulleoyo
(I’m singing my blues)
palan nunmul-e palan seulpeum-e gildeul-yeojyeo
(I’m singing my blues)
ileon tteunguleum-e nallyeo bonaen salang
(I’m singing my blues)
palan nunmul-e palan seulpeum-e gildeul-yeojyeo
(I’m singing my blues)
ileon tteunguleum-e nallyeo bonaen salang
-Nomuyeppuda katkılarıyla

11 yorum:

  1. Of o girişle tüylerim mahvoldu resmen :') Hep bi yerde hızlanır diye bekledim ama çok farklı olmuş güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. parçayı akşam indirmiştim ama ancak dinleyebildim hem slow hem hareketli dedim yani slow diye yerden yere dökülmedik ama biraz dramatik geldi. Her birinde ciddi saç değişimi yaşanmış ama konu Big Bang olunca artık doğal geliyor başka bir grup olsa kim bilir neler saydırmıştık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim, pek beğendim, feci beğendim. Hüzünlerden hüzünlere geçiş yaptım resmen. Bugünler hepimiz için Blue çingu :)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, pek beğendim, feci beğendim. Lee, değdimişimdi ve tarih'e hatta dünya üzerindeki tüm vip'lerin olumlu görüşlerine katılıyorum! :D

    Çok güzel bir şarkı olmuş cidden. Dinlemeye doyamıyorum. En çok Tae ve rap bölümleri hoşuma gitti. Şarkı bütün olarak çok iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  5. @degdimisimdi Ben de bir anda tempo artacak diye bekledim ama sandığım kadar hızlı olmadı, bu sefer cidden bizi şaşırttılar :D

    @tarih84 Artık her imaj değişikliğinde acaba bu seferki nasıl uçuk bir model olacak diye bekliyoruz. İyice alıştırdılar, arık normal modelleri garipsemeye başladım onlarda hahaha. Bu şarkı slowdu bakalım diğerleri nasıl olacak? Eminim harektli olan da vardır:)

    @Lee Dünden beridinliyorum çingu. Muhteşem bir şarkı olmuş. Haha'da demiş ya onlar atık idol değil dünya starı diye, ne kadar kaliteli bir grup olduğunu yeniden anladım bu şarkıyla :D

    @nazzzzzzz:) Ah Mydestiny Nazzzz yazarak şaşırttın beni:) VIP'lerin coşkusu tam gaz devan ediyor hehehe :D Artık albüm çıkana kadar iyice ezberlemiş oluruz şarkıları dinleye dinleye. Ben de en çok Tae ve Top'ın bölümlerini sevdim. Gerçi Seungri de ayrı hava katmış. Kısacası süper, sana katılıyorum^^

    YanıtlaSil
  6. Hala etkisinden kurtulamadık ama şikayetçi de değiliz çingu. Yavaş rap kısmına yürekten katılıyorum beni şaşırtan ama bu şarkıya daha çok bayılmamı sağlayan o kısımlar oldu. Yeni teman da hayırlı olsun bu arada! İçim açıldı. Toz pembe, şirin şirin :))

    YanıtlaSil
  7. Hemen indirdim kaliteli versiyonu, fark fark ediliyor :) Yeni temana ben de bayıldım çingu, süper seçim.

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar beğeneceğimi ben bile tahmin etmiyordum.Dinlerken müziğiyleBigbangin her bireyinin ses tonlarıyla kalbinizden birşeyleri sanki yakalayıp çekiştiren bir parça olmuş.uzun zamandır beni bu kadar etkileyen ve saran bir şarkıyla karşılaşmamıştım.Burda benim düşüncemdeki insanları görünce fikirlerimi paylaşmak istedim.Evde kimse benimle aynı fikirde değil.Ne eşim nede kızım :) eşimde ki kore nefreti görülmeye değer:)aslında bir blogda ben açsam bu konuyla ilgili güzel olur .konu bol nasıl olsa.bu arada bloglarınızı keyifle takip ediyorum sizler twitter da paylaştıkça (o yüzden ricam her yazınızın linkini koyun twitter'a).çokda eğlenceli buluyorum.Kaleminize (klavyenize:)sağlık gençler(ben sizin yanınızda biraz yaşlı kalıyorum galiba:(ama ruhum genc:) )bu arada iTunes versiyonun sesi daha güzelmiş teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  9. cok gzl ya önceleri bunlarla baya ilgilenirdim ama artık bana uymuyor :D

    YanıtlaSil
  10. İlk gördüğümde teşekkür etme fırsatı bulamadım sana. Malum heyecandan şarkıyı nasıl indirdiğimi ve dinlediğimi bile hatırlamıyorum. :D Teşekkürler çingu, postunu görmeseydim M/V'den çok daha geç haberim olurdu. :) Düşüncelerine yazdığım en son postta da katılmıştım zaten. Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  11. Yeni albüm ve hikaye telaşından ötürü geç cevapladığım için üzgünüm çingular :/

    @chihiro Albüm çıkana kadar her gün dinledim YT'dan izledim hala doyamıyorum süper bir şarkı, dediğin gibi özellikle de rap kısımları.
    Toz pembe tema tam benlikti kaçırır mıyım hiç, hemen koydum bloga ^^

    @mydestiny yüksek kalite bambşka, dinledikçe içine çekiyor. Sen övdükçe ben de daha çok seviyorum temayı, saol çiingu^^

    @pinarice İil dinlediğimde pek beğenememiştim ama şimdi kendime şaşıyorum nasıl bu şarkıda tereddüt yaşadım diye, kesinlikle muhteşem. Ah ben de çevremde kimseye sevdiremiyorum Kore'yi. Ne zaman ağzımı açsam dalga konusu oluyorum :/ Blog açma fikrini kesinlikle dinliyorum. Aynı şeyden hoşlananlari nsanlarla birarada olmak muhteşem, doyasıya konuşmak gibisi yok... öenmli olan ruhun genç olması :D Teşekkürler, Bloguma da hoşgeldin, unni ^^

    @tılsım Ben de elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıyorum ama işe başlayınca belki hiç vakit ayıramayacağım o yüzden şimdi tadını çıkarıyorum. Bloguma hoşgeldin tılsım :D

    @madampatapuff Ah o heyecan hiç bitmiyor zaten yenisi gelene kadar en yisi bu :) Amacım VIP'lere duyurmak çingu:)) ilk bende gördüğünü söyleyince çok sevindim. Teşekkürler

    YanıtlaSil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected