31 Mart 2012 Cumartesi

Blogum 1 Yaşında!!!



Bugün 31 Mart’mışJ Ben blog dünyasına adım atalı tam bir yıl olmuş farkında değilim:P Off şimdi ben günün anlam ve önemine uygun yazı yazmayı hiç de beceremem ki, hele duygusala hiç bağlayamam. Başlarda blog yazmakla ilgili birçok çekincem vardı ama yazdıkça bunu üstesinden gelmeyi başardığıma inanıyorum. Hatta öyle ki artık Kore dizi sevdamın ötesine geçmiş bulunmakta. Bir yıl boyunca blog yazıyorum ama yine de kendimi bir türlü açmayı başaramadım. Genelde haber ve dizilerle ilgili yazılar yazıyorum. Kendim ile ilgili bir yazı bile yok. Ya ben de istiyorum yazmak ama yok sanki biri bana engel oluyor da tıkanıp kalıyorum-yani bu yazıda bile öyle oldu- duygularımı nasıl aktaracağımı hala öğrenebilmiş değilim bu anlamda çok başarısızım çok, pufffff…

Neyse geçen bu bir yılda yine en çok dikkat çeken şey de benim temalarım olmuştur –ne bu kardeşim zırt pırt tema değiştirip duruyor- ~ Ama huyum kurusun, uzun süre yazı yazmayınca değişikliğe ihtiyaç duyuyorum bu da beni tema değiştirmeye zorluyor, sanki yeniden canlanmışım gibi yazıya ışıl ışıl başlıyorum…  Son temamı değiştirmemeye kararlıyım ama, bilesiniz, benden umudunuzu kesmeyin diye söylüyorum bunu ^^


Hmm çok geçmişten bahsettim şimdi biraz da neler yapmak istediğimden bahsedeyim. Blogspotu her an bırakabilirim çingular… Tumblr bu aralar kafamı bayağı meşgul ediyor doğrusu. Uzun uzun yazmayı beceremiyorum. Genelde yazacak kısa şeylerim oluyor ve blogumu daha kişiselleştirmek adına tumblr gözüme çok daha uygun gözükmeye başladı… Daha aktif olabileceğime inanıyorum orada


Tabi bu arada blogspotu tamamen de bırakmıyorum size ufak bir de süprizim var, ortak blog olayına girmeye karar verdim gerçi bu 2011 mayıs ayından beri var olan ancak gelecek günlerde aktif hale getireceğimiz bir blog. Ortak blogumuzdaki yazılar ortak olacak, kişisel yazılar yok daha çok sohbet havasında bir blog olacak. Mydestiny çingum ile her gün alakalı alakasız konulardan konuştuğumuz için gtalk’un bize yetmediğine karar verdik bu yüzden böyle bir adım atmaya karar verdik…
Sizi bu yazımla çok şaşırttım değil mi? Eeee ne diyorsunuz? 

8 yorum:

  1. Birinci yılın kutlu olsun çingu :) Seni tanımak gerçekten güzel ;)

    YanıtlaSil
  2. nice yıllara diyeyim önce:) Kişisel yazılar yazamadığından bahsetmişsin ama bigbang ile ilgili kişisel düşünceleri okumakta güzel. Ben kişisel yazı okumayı çok seviyorum keşke o da olsaydı ama böyle de hoş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Asiruh:) Umarım bir gün ben de kişisel yazı yazmaya başlayabilirim ama şimdilik yine BB ile ilgili düşüncelerimi yazmaya devam edeceğim, teşekkürler :D

      Sil
  3. Çingu birinci yılını biraz geç kutluyorum, kusura bakma. Çok sevindim cidden, iyi ki bu harika blogu açmışsın.
    Senin yazılarını, beraber yazdığımız yazıları ve katıksız BB sevgini çok seviyorum.
    İyi ki tanışmışız. Nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected