2 Mart 2012 Cuma

Koredaşımızı Kore'ye Yollayalım^^

Koreseverler, yardım edelim Lee’ye. Güzel bir fırsat var önünde desteklememek olmaz:) Lee, fighting! 


Hemen konuya giriyorum arkadaşlar Gazelle Turizm gezi ödüllü bir yarışma düzenliyor. Kazanan kişi hayallerindeki ülkeye gidecek, tüm masraflar onlardan. Ben de ilk etabı geçen blogger’lardan biriyim. Ama şimdi halk oylaması yapılıyor ve yardımınıza ihtiyacım var. İlk 10’a kalmam için bu çok önemli. Vereceğim linkteki adrese tıklayarak metropolgunlugu.blogspot.com a oy verebilir misiniz? Tabi önce Gazella’nın sayfasını beğenin, sonra da bana oy verin lütfen. Bu gerçekten önemli benim için, desteğinizi bekliyorum Ayrıca başka Facebook hesaplarınız varsa onlarla da oy kullanabilirsiniz Adres şudur:

 http://www.facebook.com/GazellaTurizm?sk=app_306751442720105 
(Önce sayfayı beğenmeyi unutmayın. Bir de arkadaşlar 3 oy verme hakkınız var, üç oyu da benim blogum için kullanabilirsiniz)

 Ayrıca gidersem Güney Kore’ye K-Pop’la ilgili bir sürü şey satın alacağım ve geldiğimde de çekiliş yapacağım, bu da seçim vaadi gibi oldu ama bir kazan kazan durumu ortaya çıksın değil mi? Bigbang, Super Junior, JYJ veya başka gruplar. Benim seçeceklerim ve sizin istediklerinizden 3 – 5 tane alırım gerçekten. Ayrıca posterler, tişörtler, bileklikler ve fan kulüp hediyelerini saymıyorum bile. Hani bir olsun, bir Kore’ye gideyim gerçekten getirip burada çekiliş yapacağım. Aha da yazdım Oy verirseniz beni gerçekten çok sevindirirsiniz. Ayrıca bu yazıyı alıp blogunuzda paylaşırsanız çok mutlu olurum. 15 Mart’tan sonra silebilirsiniz hemen blogunuzdan, kopyalayıp yapıştırın lütfen. Facebook profilinizde, Twitter profilinizde paylaşırsanız çok mutlu olurum. Tabi en önemli şeylerden biri de Facebook sayfanız varsa sayfanızda paylaşmanız. Benim için, bu blog için, hatta kendiniz için, Kore ve KPop için oy verin diyorum sadece Bu yazıyı yazmak istedim. Halk oylaması seçeneği konulunca mecbur kaldım. Şimdiden herkese teşekkür ederim. Bu halk oylaması 15 Mart’a kadar devam edecek arkadaşlar..

5 yorum:

  1. Gönderdim vallahi inşaAllah kazanır :D

    YanıtlaSil
  2. Ben oy veriyim diye syfayı beğendim ama seni bulamıyorum iyi mi :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingum ben değil, metropol günlüğü blogununu sahibi Lee çingum katılıyor, onun kazanması için destek oluyoruz :D

      Sil
    2. enem! nasıl yarımyamalak bi gözle okuduysam artık! Neyse oyumu kullandım yine

      Sil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected