28 Nisan 2012 Cumartesi

"Kim albüm çıkaracakmış, kim böcek fotolarına ilgi duyuyormuş?" Hepsi bu röportajda :D



·         “Herbivor” u evlenilecek adam şeklinde düşünebiliriz :D Başka bir anlamı varsa söyleyin beni de aydınlatın :)

G-Dragon
S:  Son zamanlarda grup arkadaşların yaptıklarından dolayı mutlu olduğun şey nedir?
GD: Öyle özel bir şey düzenlemediler benim için(gülüyor) Ama birlikte olduğumuz her an benim için mutluluk sebebidir.  ( Çok klişe… Nazlı rica edeceğim yorumunda yerden yere vurma GD’mi ^^)
S:  Ne zaman yetişkin olduğunu düşünmeye başladın?
GD: Ben hala çocuğum ki. ^^ 
S:  Bu aralar Japonya ‘da ‘Herbivor’ adam kavramı çok popüler, kendini nasıl tanımlarsın bu konuda?
GD:  Sanrım ben “7 çeşitli” adamım, çünkü bana her baktığında karşında farklı bir GD bulursun.
S: Severek okuduğun kitaplar, izlediğin filmler ve takip ettiğin moda arasında hoşuna giden nedir?
GD:  Sağ göğsüümün üzerine “Forever Young” (Genç Kal!) dövmesini sol göğsümün üzerine de  ”Mind control” (Zihin Kontrolü!) dövmesini yaptırdım.  Görüşlerimden sapmak istemediğimi daima hatırlatsın bana diye.

Taeyang
S:Grup arkadaşlarının yaptığı bir şeyden dolayı mutlu olduğun bir olay var mı?                                                Bae: Bir müzik programında sahne alırken maytaplar yüzünden neredeyse yanma tehlikesi geçiriyordum, TOP buna çok sinirlendi.  İşte o zaman, ilk defa TOP’ın yanındayken güvende olabileceğimi anladım. (gülüyor). 
S:  Ne zaman yetişkin olduğunu düşünmeye başladın?
Bae:  Yetişkinlik belirtilerine sahip olduğuma inanmıyorum.  ( Hayranların da senin için tam tersini düşünüyor sanrım ^^ Hee bu arada aklım hala o şusi dansında haberin olsun canım, o görüntüyü kafamdan bir türlü atamıyorum :/ GD’me ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum yahu :P )
S:  Bu aralar Japonya ‘da ‘Herbivor’ adam kavramı çok popüler, kendini nasıl tanımlarsın bu konuda?
Bae: Ben “saf” bir adamım çünkü daha önce hiçbir ilişkide bulunmadım, kadınlarla nasıl geçineceğimi bilmiyorum (utanıyor)   ( Yaşı ufak olsa neyse de bu kadarı da fazla be canım:S her defasında bunu söylediği için sempatimi kazandığını sanma sakın, problemin ne kardeş!)
S: Severek okuduğun kitaplar, izlediğin filmler ve takip ettiğin moda arasında hoşuna giden nedir?
Bae:  Bandanalara takmış durumdayım. ( Evet bunu Blue klibinde yeterince anladık sanırım :D )

Seungri
S:  Son zamanlarda grup arkadaşların yaptıklarından dolayı mutlu olduğun şey nedir ?
VI: Yeni restaurantları keşfetmelerinde yardımcı olduğumda, restaurantı  övüp “ Oishii” dedikleri zaman mutlu olurum. ( Allah seni ne yapmasın, bula bula bunu buldun söyleyecek:) Abilerin tarafından takdir edilmek çok mu hoşuna gidiyor yoksa sevdiğin restaurantların beğenilmesi mi, hee öyleyse eğer beni de götür bak ben de ayıla bayıla anlatayım sana nasıl sevdiğimi)
S:  Ne zaman yetişkin olduğunu düşünmeye başladın?
VI: Sabahları erken kalkmayı alışkanlık haline getirdiğim zaman.
S:  Bu aralar Japonya ‘da ‘Herbivor’ adam kavramı çok popüler, kendini nasıl tanımlarsın bu konuda?
VI: ‘Bad Boy’ çünkü her güzele aşık oluyorum.  ( Söze gerek yok adam iyi özetlemiş” Bad Boy”)
S: Severek okuduğun kitaplar, izlediğin filmler ve takip ettiğin moda arasında hoşuna giden nedir?
VI: ‘Rain Talk’un bağımlısı oldum ! (çocuk kitabıymış… yorumsuz  vardır bir güzelliği)

T.O.P
S:  Son zamanlarda grup arkadaşların yaptıklarından dolayı mutlu olduğun şey nedir ?
Tabi: Şu günlerde Seungri’nin ortamı neşelendirmede üstüne yok, bu konuda büyük katkı sağlıyor!  ( Seungri’yi bize mi anlatıyorsun sen Tabi :)
S:  Ne zaman yetişkin olduğunu düşünmeye başladın?
Tabi: O taraklarda bezim yok, büyüsem dahi ruhum daima çocuk kalacak.
S:  Bu aralar Japonya ‘da ‘Herbivor’ adam kavramı çok popüler, kendini nasıl tanımlarsın bu konuda?
Tabi: Sihirle dolu olduğum için “sihirsel adam” diyebiliriz. (öhöm öhöm neymiş o sihirler, tahmin yürütemiyorum da :P )
S: Severek okuduğun kitaplar, izlediğin filmler ve takip ettiğin moda arasında hoşuna giden nedir?
Tabi: Böcek ve tasarım fotoğrafları ilgimi çekiyor.  ( Zaten böcek fotoları olsa olsa anca TOP’ın ilgisini çeker kekeke , alem adam ya :D )
Daesung
S:  Son zamanlarda grup arkadaşların yaptıklarından dolayı mutlu olduğun şey nedir ?
Dae: Seungri’nin yetişkin gibi davranması beni mutlu ediyor. ( Gizli mesajı aldım ben… o halleri tam bir şamata demek istemiş ^^ )
S:  Ne zaman yetişkin olduğunu düşünmeye başladın?
Dae: Müzik programlarında benden yaşça küçük olanlarla tanıştığım zaman öyle hissediyorum.( Anladık hiçbiriniz yetişkin olduğunuzu düşünmüyorsunuz, verdikleri cevaplara bakın yaw)
S:  Bu aralar Japonya ‘da ‘Herbivor’ adam kavramı çok popüler, kendini nasıl tanımlarsın bu konuda?
Dae:Enerjik Adam! İstisnasız her gün gülümserim  çünkü:D
S: Severek okuduğun kitaplar, izlediğin filmler ve takip ettiğin moda arasında hoşuna giden nedir?
Dae: ‘Görevimiz Tehlike 2’ filmini çok severim! ( İnanır mısın ben de en çok 2. filmi seviyorum :D )


"AYRICA BU SENE KİM SOLO ALBÜM ÇIKARACAKMIŞ? CEVAP TABİ Kİ TAE :D GEÇEN SENEDEN BERİ ALBÜMÜ HAZIRLIYORMUŞ, ÜSTELİK ALBÜM KONSEPTİ BİLE SEÇİLMİŞ GERİYE SADECE ÇIKIŞ PARÇASINI BELİRLEMEK KALMIŞ"
EEE hani GD çıkarcaktı ya albüm öff  şimdi ilk kim çıkaracak onun derdine mi düşeceğiz biz yaaa!
pic source : bbupdates

6 yorum:

  1. eline sağlık kuzum :) hiç büyümemeleri dileğimi iletirsin bir ara :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda korkmamıza gerek yok çingum :)

      Sil
  2. eğlenceli olmuş özellikle parantez içindeki yorumlar süper:)

    YanıtlaSil
  3. Maalesef çok klişe, o sözleri besteleri yapan GD ile bu cevabı veren GD aynı kişi mi acaba? :P Geçiştirmiş resmen:) Herbivor sorusuna güzel cevap vermiş ama bak, beğendim.

    Taeyang’ın cevabı daha önce söylediğim gibi çok anlamlı olmuş, ah çok efendi çok ince ruhlu bu çocuk:) (Parantez içine yazdığın suşi’li cümleni hiç beğenedim sayın blogger! Ayağını denk al:P)

    Daha önce ilişki yaşamamış biri nasıl bir tarifte bulunabilir ki öyle bir soruda? Neden parantez içinde çemkiriyorsun çocuğa :P Ne biçim bir blog burası, şikayet edicem sizi yetkililere! sjkdflghakjdsf :D

    Yaşasın! Yeni albüm! Aylardır bekliyorum yahu, çıksın şu albüm artık!
    Çeviri için tenk yuu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapsın çocuk diğerleri onun için mutlu edecek bir şey yapmamış ben yine de onları seviorum demiş :) Tae kankası onu mutlu edecek bir şey yapsaydı bak nasıl da söylerdi ama yapılan bir şey olmayınca söyleyecek bir şey de olmuyor haliyle :/ puhahah:D

      Zaten bir tek o soruda düzgün cevap verebilmiş hıh :P

      Şimdi tatlım, artık yaşı olmuş 23 yani bu vakitten sonra da hala ilişki yaşamadım diyorsa bir problemi vardır yani:S Düzeltmek de artık kimlere düşer bilemeyeceğim :P

      Lütfen sevinç çığlıklarınızı benim blogumdan uzak tutunuz, GD solosu beklerken bu haber benim dünyamı yıktı:S

      Sil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Follow by Email