14 Mayıs 2012 Pazartesi

Olmamayı tercih ederim ama...


Araya vizeler girince ‘mim’leri yazamamıştım. İlk olarak Asiruh’un gönderdiği mim ile başlamak istedim J

1- Yemek olsan hangi yemek olurdun?
Diyete başladım, malum baloya 1 ay kaldı elbisenin içinde ne kadar güzel görünebilsem kardır :S O yüzden tüm yemekleri hayal gücümün dışında tutmam lazım :/ Ama illa ki cevabı merak ediyorsanız, en sevdiğim yemek olan sini mantı derdim. Anneannem eskiden çok yapardı bu mantıyı. Ama şimdi bilekleri ağrıdığı için hamur yazamıyor:/  Nette gezinirken tariflere baktım, genelde hep kıymalı tarifler vardı. Şekil itibariyle aynı olsa da biz tavuğu haşlayıp suyunda da mantıyı pişirip öyle servis ediyoruz. Annem et sulu da yapıyor ama o pek tercihim değildir, en iyisi tavuk :D

2- Müzik aleti olsaydın ne olurdun?
Mkrofon müzik aleti sayılır mı? Mikrofon olsaydım kim bilir kimlerin sesini kimlere ulaştırmaya çalışacaktım :D

3- Araba olsaydın ne olurdun?
Marka hiç önemli değil, en az 1.6 motora sahip, dizel, cam tavan, otomatik vites küçük bir araba olmak isterdim. Piyasada böyle bir araba bulmak ne zor yahu.  Bunlara en çok uyan araba ise citroen C4, o zaman o olayım ben:P

4-Aylardan hangisi olurdun?
Mayıs ayı.  Şenlikler, festivaller hep bu ayda oluyor : ) Seviyorum ya bir de okul kapanmasına yakın olduğu için okuldan kaçıp arkadaşlarımla vakit geçirdiğim günleri hatırlatır bana:D Ah ah  lise sonda bir keresinde sınıfça kaçtık da bir kafeye gitmiştik.  3 arkadaş arabalarını almaya gittiler, niyetimiz dağa çıkmak.  Biz onları beklerken o civarda oturan sakinler de böyle kalabalığı görünce işkillenip bizi polise ihbar etmezler mi? Polis de geldi, konuştuk falan, mecbur dağılmak zorunda kaldık ama bu bizi durdurur mu? Arkadaşlar servis gibi her birimizi dağa taşıdı valla. Önce Bursa manzarası seyrettik sonra hava kararmaya başlayınca da açtık son ses müziği, başladık oynamaya, çiftetelli falan… Çok özledim o günleri, bu yüzden Mayıs ayı bir başkadır.

5-Ayakkabı olsaydın hangi ayakkabı olurdun?
Sandalet, rahatlık benim için önemlidir:)

6-Kıyafet olsaydın ne olurdun?
Şortları çok severim. Rengarenk bir de mini olsun :D “Yaz”ı sevdiğim nasıl da belli^^

7-Renk olsan ne olurdun?
Nar çiçeği :S Ruj ve oje olarak en çok bu rengi kullanırım, hele bir de bronz tende o kadar çok yakışır ki :D 

8-Hayvan olsan ne olurdun?
GD’nin köpeği Gaho olayım bari :D Kimileri çirkin buluyor ama tüm gün GD ile birlikte vakit geçirmek var bir de böyle düşünün değil mi? hihihi :D

9-Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?
“Sağlık bakımından zayıf olduğu köylerde, birçok çocuk yetersiz beslenme, sıtma veya ishal yüzünden çabucak ölür. Açlık sezonlarında durum daima daha da kötüdür. Bu yüzden isimler, genellikle şartları veya ebeveynlerin en büyük korkularını yansıtır. Oldukça üzücü bir durum ama bütün Malawi’de, Simkhalitsa (ölüyorum zaten), Malazani (bitirin işimi), Maliro (cenaze), Manda (mezar taşı) veya Phelantuni (beni hemen öldürün) gibi isimleri olan erkek ve kadınlara sıkça rastlarsınız; bunların hepsi, kulağa uğursuz gibi gelen isimlerini haksız çıkarmış olanlardır.”

 Afrikalı bir çocuktan bahsediyor. Kitap şu cümleyle özetlenmiş.
“Merak ettim, denedim ve başardım”
***
İtiraf edeyim, ‘bu mimi nasıl yazacağım’ diye kara kara düşünmüştüm. O yüzden bu mimi göndermeyeceğim yazmak isteyen olursa yazsın:) 

4 yorum:

  1. Gahoyu ne zaman görsem ütülemek istiyorum hayvancağızı :D Ve ilk defa köpek olmak isteyen birini görüyorum, GD gör de utan ne diyeyim :P

    Mikrofon cevabı çok ilginç olmuş ama, sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bak başlıkta olmamayı tercih ederim demişim :P Ama illa olacaksam bari GD'nin köpeği olayım da bir yararını göreyim değil mi? hihihi

      Bir anda çıktı o fikir, ne diyeyim ben de sevdim valla :)

      Sil
  2. GD'nin köpeğini ilk defa gördüm çok komik bişi buruşuk:D
    ben tüylü köpek severim ama şu suratı sarkan kısa bacaklı köpekleri de çok seviyorum:)
    bu türü ilk defa gördüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan, ben kedi köpek hiç hazzetmem bana göre sahibini dinlerse benim için hiç sorun olmaz :D Onun dışında öyle özel ilgi gösterdiğim pek köpek cinsi yok hehe :P

      Sil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Follow by Email