7 Kasım 2012 Çarşamba

Bu anime izlenir ki!


*Renkli yazılar spoiler içerir.

Dün bir delilik yapıp 14 bölüm birden Answer Me izledim :P Tabi atladığım kısımlar oldu ama hikayeden kopamadığım sürece sorun yok. Ah o 12. bölüm yok mu içimi parçaladı içimi. Hüngür hüngür ağladım oturduğum yerde, o ne içli sahneydi öyle.

Sesini sevdiğim ama bana bir o kadar itici gelen Seo In Guk'u sevdirdiği için yapımcılara teşekkür ediyorum. Gerçi yine o kısık gözleriyle arada itici bulsam da genel anlamda üst sıralarda yer alıyor favoriler açısından.


Jung Eun Ji sen ne tatlı bir şeysin öyle. O çılgın fan girl tavırları beni benden aldı. Birçok dizide fan girl gördük ama peşine takılmaktan ve tezahürattan fazla bir şey göremedik.  Burada kız rol yapmıyor resmen yaşıyor, çok başarılıydı.

Şunu söylemeliyim, 12. bölüm  benim için zirveydi. Keşke orada bıraksaydım diziyi. Nedense bir daha o kadar duygu alamadım diziden. 15. bölümün sonunda bir ağlaşma falan oldu ama cık, 12. bölüm tadı yoktu.

Dizide sevmediğim tek yer Yooon Jae'nin ağabeyi oldu. Küçücük kızı, kadın gibi görmesi.... İkisinin olduğu sahnelere tiksinerek baktım, bir anda kızdan hoşlanmaya başlaması falan çok itici... Hem de büyük aşkı ablası iken.




Reply To 1997 bir kenarda dursun asıl ben yeni takıntım olan animeden bahsedeyim. İsmi Tonari no Kaibutsu-kun. Çok anime izleyen biri değilim, arada esiyor da izlemeye başlıyorum. Toplamda izlediğim anime sayısı 10'u geçmez öyle diyeyim.  Dün rastgele bir anime açtım, izlemeye başladım ve ilk bölümü izler izlemez de vuruldum. Hiçbir beklentim yoktu belki bu yüzden çok sevdim. Öyle ki Kaichou Wa Maid-Sama'ya benzer olmasına karşı ondan bile daha güzel geldi bana. Benziyor dedim ama aslında ilk bölümde düşündüğüm benzerlikle diğer bölümlerin alakası yok. Ama bunda da o animeyle aynı tadı aldım diyebilirim.

İzlediğim anime karakterlerinin içinde en ilginci bu iki karakterdi. Tekrar ediyorum çok fazla anime izlemedim.
Duygu yoğunluğu fazla olmasıyla birlikte komik bir anime aynı zamanda. Spoiler vermeyi düşünmüyorum. Shoujo sevenler hiç kaçırmasın, hemen başlasın. Daha önce anime izlememiş olanlara bile tavsiye edebilirim. 20 dakikanızı ayırıp bir bakın, pişman olmayacaksınız. Kafa dağıtmak ya da vakit geçirmek için birebir bir anime. Harikulade :D

2 yorum:

  1. ama bu tavuklu velet çok komıkya bayıldım bu ikiliye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harucum ya,onları izlerken benim de tavuk yetiştiresim geliyor ehuehu :D

      Sil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected