12 Kasım 2012 Pazartesi

Çekilişe Katıldım XD


Bu kitabı uzun zamandır okumak istiyordum ama bir türlü nasip olmadı. Online almayı düşündüğüm bir kitaptı o yüzden D&R'a şu zamana hiç bakmamıştım. Neyse ki karşıma bir hediye çekilişi çıktı ve bu fırsatı kaçıracak değilim. Çıkarsa çok mutlu olacağım bir kitap, çıkmazsa da listeme ekledim bir gün mutlaka okuyacağım. 

Genelde çekilişlerde şansım yaver gitmez ama belli mi olur belki de bu seferki talihli ben olurum :D
Siz de katılmak isterseniz, linke tıklayıp adımları izlemeniz yeterli olacaktır. 

Yarışma Kuralları


Vee sonunda blog'umuzda yarışma yapmaya karar verdik ve herkesin okuyup hayran kaldığı kitabı da ilk yarışmamızın kitabı yaptık^^ İthaki yayınlarıyla anlaşmalı ( buradan İthaki yayınlarına çook teşekkürler ♥ ) yapacağımız çekilişte bu kitabı iki kişiyi hediye edeceğiz :))



İlk olarak kitabı tanıyalım :))



"Aşk mı kaderi kovalar, kader mi aşkı?"

Kimsenin çözemediği bilmecenin yanıtı bu romanda...

Adam, kadının ipek çilesine benzer ruhuyla sarılıp sarmalandıkça, kurtulamayacağı bir aşka tutsak oluyordu. Kozasının içindeydi artık. Ya değişip içinden çıkacağı, ya kalıp içinde öleceği!.. İkisinin sadece yalnızlıkları benziyordu birbirine. Sadece yalnızlıkları… fakat o da tıpatıp!..




Kurallarımıza gelirsek;



*İlk olarak Blogta takipçi olmalısınız.
*Varsa blog'unuzda paylaşmalısınız.
*Facebook adresiniz varsa orada duyurabilirsiniz.
*Duyurduğunuz link, E-posta adresi, ad, soyad, bunları yorum olarak yazmalısınız.

Yarışmanın bitiş tarihi 25.11.2012 Pazar günüdür. Duruma göre uzatma olabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected