19 Ağustos 2016 Cuma

Dünyalar Çarpışıyor: W


Blogda yazı yazmayalı 3 sene oluyor. Yazmaya değecek bir şey bulamadığımdan değil ancak uzaklaşınca tekrar yazmak için cesareti toplamak zor oluyormuş. Buna rağmen öyle bir bölüm bitirdim ki, duygularımı  bloga taşımam gerektiğini düşündüm.

Yıllardır böylesine heyecanlandıran bir dizi izlememiştim. Ara verdiğim sırada ne yazılası diziler çıktı  (Kill Me Heal Me, Descendants of the Sun, Heirs gibi)  ancak hiçbiri bu kadar enterasan ve olay örgüsü  bakımından bu kadar iyi kurgulanmış gelmedi. Dizi izlerken genelde bir sonraki sahnelerde ne olacağını az çok tahmin ederken, bu dizide ben de her şeyi Kang Chul ile çözmeye çalıştım ancak onun kadar başarılı olamadım. Çoğu tahminlerde yanıldım ve bu da diziyi izlerken çok daha fazla heyecan duymama sebep oldu.

Aksiyonu,romansı ve komedisi yerli yerinde olan bu diziyi izlemek için beklemeyin derim ben. Bu arada Lee Jong Suk’un oyunculuğunun fazla abartılı olduğunu düşünen ben, bu diziyle beraber fikrimi 180 derece değiştirmiş buluyorum. Canlandırdığı karakteri başkasıyla düşünemiyorum bile.
Dizideki zıtlıklarda öyle kuvvetli bir çekim oluşturmuş ki beklemediğiniz yerden sizi vuruyor adeta.
Özet olarak konusu;
Çizgi roman dünyasına bir şekilde dahil olan kızımız, romandaki ana karakterin ilgisini çeker. Kahramanımız Kang Chul, kızımızı tüm sırlarını açığa çıkaracak bir anahtar olarak görür. Bilmediği şey kendisinin çizgi dünyada yer aldığıdır. Çizgi dünyada kendini bulan Oh Yun Joo ise severek takip ettiği bu çizgi roman karakterine fena halde aşıktır.


Her an ne ile karşılacağımızı bilmemek en sevdiğim tarafı oldu, tırnak kemirtecek kadar heyecanlı bekleyiş yaşattı bana. İki karakterin çekimi inanılmaz güzel. Normalde şapşal kadın başrollerine sempati duymam ancak bu dizide erkek karakterimiz ile öyle dengelenmiş ve senaryo öyle güzel kurgulanmış  ki hiç sırıtmıyor. Han Hyo Joo’yu bölye karakterler içinde görmeye hiç alışık olmadığım için sanki farklı birini izliyormuşum gibi geldi.İki oyuncuyu da yeni tanıyormuşum hissiyatı verdi.

Hiçbir bölüm finali hayal kırıklığına uğratmayan bu dizi bitince yerini doldurabilecek başka diziler çıkacak mı merak ediyorum doğrusu.

2 yorum:

  1. umarım daha fazla yazarsınız :) blogunuzu bigbang sayesinde buldum. umarım bigbangle ilgili de uzuun uzuun yazarsınız. w izliyordum ama şimdilik ara verdim biraz bölüm biriksin diye. gerçekten ilginç bir konusu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra daha sık yazmaya çalışacağım. Bigbang hala en sevdiğim grup dikkate değer bulduğum şeyleri yine paylaşmaya devam edeceğim :)

      Sil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected