30 Haziran 2018 Cumartesi

Keyifle İzlenecek Dizi Önerisi : What’s Wrong With Secretary Kim? (Why Secretary Kim ?)

flmafisi  İki senenin ardından beni yazmaya teşvik eden yeni bir dizi oldu. Yazıyı bitirdikten sonra giriş cümlelerim bir önceki postumla aynıydı. Seneler sonra yine aynı   cümleleri kuruyorsam iki sene beni hiç değiştirmemiş demek ki.

  Benim gibi siz de artık kolay Kore Dizilerine adapte olamıyorsanız,  boş vaktinizin büyük kısmını Youtube videoları izleyerek geçirip yine de ara sıra Kore dizilerine şans veriyorsanız, o zaman What’s wrong with Secretary Kim? dizisine bir göz atın derim.

Konusu: Sekreter Kim Mi Soo, 9 sene boyunca çalıştığı işinden istifa eder. Yöneticisi Lee Young Joon, istifasını başta ciddiye almasa da sonunda Kim Mi Soo’nun vazgeçmeyeceğini anlar ve istifasından vazgeçirmenin yollarını aramaya başlar. Lee Young Joon, kendini çok seven ve dünyadan daha mükemmelinin olmayacağını inanan biridir.Her sabah kendine ne kadar hayran olduğunu düşünür. Mükemmelliyetçiliği ve kendini beğenmişliği yüzünden çevresindeki insanların duygularına önem vermez ve bu durum yıllar boyunca yanında çalışan Kim Mi Soo’nun hayatını Lee Young Joon’un düzenine göre yaşamasına neden olmuştur.

  Başrol oyuncuları favori oyuncularım arasında olmasına rağmen, fragmanını ilk izlediğimde bende bıraktığı etki vasat bir dizi izleyeceğim yönünde olmuştu.ilk bölümü izlerken kızın neden işinden ayrılmak istediği sorusunun cevabını arayarak geçireceğiz diye düşünmüştüm.Neyse ki bu fikir 2. bölümle tamamen değişti. Narsist ve sevmeye yeteneksiz Lee Young Joon’un kendince, karşı tarafa hissettirmeden önemsediğini fark etmeye başlıyorsunuz izledikçe. Park Min Young ile Park See Joon’un uyumu çok güzel gerçekten.  Dizide hem arkadaşı hem de çalışanı olan Park Yoo Shik ile Lee Young Joon’un sohbetleri de renk katıyor bölümlere. Komedi ile romantizmin çok güzel harmanlandığı, klişelerden uzak diyemesem de bölüm sonlarıyla izleyicileri şaşırtmayı başaran bir dizi.



1 yorum:

  1. hala burdamısın seni daha yeni farkettim nasıl karşıma çıktın anlamadım ama burda olmadığından eminim en son 2018de atmışsın sanırım aynen ve yıl 2021 sadece birkaç şey sormak istemiştim

    YanıtlaSil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected