3 Nisan 2011 Pazar

Big Bang'in "Come To Play" Fısıltıları (Video ve Tr diyaloglar eklendi)

























Çoğu grup 5 yıldan sonra dağılacaklarını açıklıyor. Ama ne zaman Big Bang’e sorsak şu anda öyle bir şey düşünmüyoruz” cevabı alıyoruz.

Seungri: “İnsanları güldürmek zorundayım” baskısı hissediyorum üzerimde.

Seungri: İlk solo performansımdan sonra GD’den 40 mesaj aldım.

Seungri StrongBaby’den sonra biraz havalandı. İnsanlara ünlülere selam verip garip şekilde yürümeye başladı.

GD: Daesung “Nakit Kralı”. Tae: Ne zaman nakite ihtiyacım olsa, Daesung’dan isterim. O da bana gizli bölmesinden çıkarıp parasını verir.

GD: Daesung parasını cilt bakımına harcadığı için onu çok kıskanır. TOP: Odası kızlarınkine taş çıkarır.

GD: Paramı en çok kıyafet ve iç giyime harcıyorum…Kaplan derisi desenli bir sürü iç çamaşırım var.

GD: Bu aralar en çok Seungri’nin kıyafetleri denemek istiyorum.

Seungri: En yakışıklı BigBang üyelerinde …2. sıradayım!!!

GD: Ben 3. sıradayım…Taeyang 2. sırada olmalı. Tae: Hayır!! GD 2. ben 3. sıradayım.

TOP: Ben 3. …. Taeyang 1. sırada, GD de 2. sırada.

Seungri: 2. olduğumu söyledim…Daesung 3., 4. sırada da Taeyang.

Seungri: GD son sırada çünkü son zamanlarda çok zayıfladı.

TOP: Zaman zaman Seungri insanları gerer.

GD: Dae & Ri sık sık fan- servis yapıyorlar (fan-servis, fanları için birbirlerine olan sevgilerini göstermek gibi “bromance gibi birşey”), TOP&ben çekingenliğimizi gösteriyoruz.

GD: Seungri ne zaman heyecanlansa dans hareketleri kaçırıyor.

Seungri: Kaçırıyorum çünkü fanlarımla göz temasında bulunmak istiyorum o sırada!!!

TOP: Daesung olgun gibi davranır…İnsanları dinlemeyi iyi bilir.

Daesung ile telefon görüşmesi!! Daesung: Albüm hazırlıklarında bazı uyuşmazlıklar çıktı. Bu yüzden de bazı problemlerimizin olabileceğini düşündüm…

Daesung Seungri ile konuşmaktan kaçınıyor. :D Seungri: Seni seviyorum!  Daesung: ahh.. teşekkürler.

Dae: Yakışıklılık sırası mı? TOP Dae GD Tae  ve sonuncusu… Seungri.

GD  Seungri’nin sesini taklit ederek şarkı söylüyor.

Seungri: -GD’ye- ne zaman ihtiyacın olursa biz hep  senin arkandayız.

TOP:  Yağmurlu bir günde Cha Seungwon  sinemaya gitmiştik.

TOP: Film… “Avatar” dı.

TOP: Karizmatik aktörler! 1) Lee Byung-heon. 2) Lee Mi-suk 3) Cha Seung-won

Seungri: Bu sektörde yeni olanlara şunu söylemek istiyorum! Birincisi birlikte olduğunuz kişi … “GİZLİ” kalmalı!! GD:Seung Ri grubumuzdaki “BİlGİ KAYNAĞI” dır.

Seungri: İkincisi “konuşma kralı” olmalısınız.” ( Programlarda çok konuşup milleti eğlendirmek)

Seungri: Eğer içlerinde biri bir kızdan hoşlandığını söylerse, kıza anlatırım…. Mesela “GD senden hoşlandığını söyledi” gibi.

TOP: Aileme onları sevdiğimi hiç söylemedim. Öğrencilik yıllarımda onları çok üzdüm.

TOP  ağlıyor. Diğer 4 üye de annelerinin mektubunu okuyor.

Seungri: Mektubumu okumak istiyorum. GD o sırada ağlıyordu, Seungri’nin dediğini duyunca gülümsedi.

Üyeler annelerine bir şeyler söylüyor. GD ve TOP ağlıyor.

kaynak: HuisuYoon@twitter, happyrichlife0818 @youtube

Big Bang üyelerinden çarpıcı açıklama süpriz bir telefon alan Daesung'un "grubun uzun soluklu planları var mı?" sorusuna cevabı "Diğer üyeler uzun soluklu düşünüyor mu ki? oldu.

Bunun üzerine program sunucuları "Grubu dağıtmayı düşündüğünüz zamanlar oldu mu? diye sordu. Big Bang "Pek çok kez düşündük" cevabını verdi




Prenses odası mı? Ah D- Lite :D

Hayırrrr!!! Grup dağılmasın! VIP'leri hayal kırıklığına uğratmayın BB. Zaten 2 yıl grup aktivetilerinden bizi mahrum ettiniz. :( Daha fazlasını yüreğim kaldırmayabilir!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected