3 Nisan 2011 Pazar

TR diyaloglarla birlikte Big Bang MSounPlex Videoları































M Sound PLex Diyalogları

Senin için “İfşa”nın anlamı ne?  Top: “mükemmel olduğunda sana gösteririm”

Senin için “bayan” ne ifade ediyor?  Taeyang: “Birgün tanışmak istediğim kişi”

Dağa çıkmak” senin için ne ifade ediyor? GD: “ Beni tazeliyor”

“Yatak sahnesi” senin için ne anlam ifade ediyor? Daesung: “İlginç bir deneyimdi

Taeyang “ o sahneden sonra Dae daha bir seksi oldu”  GD: “ Ensesi çok seksi”

“TOP” senin ne anlam ifade ediyor? Seungri: “ O badem bende fıstık

TOP:  “İfşa etmek zorunda kalırsam yaparım ama vücudumu ifşa etmekten pek hoşlanmıyorum

GD: “ Dağcılık kıyafetleri almak istediğimi düşündüm, aldım ve iki kez dağa çıktım, Bukhan Dağı'na çıktım”

İdeal kadın tipinize uygun bir kişi gördünüz mü? GD, Seungri, Daesung “EVET”

GDKonserlerimde fanlarımla göz temasında bulunmayı seviyorum, ve ideal tipime uygun birini görmüştüm

Daesung “Gülüşü güzel olan kadınları seviyorum ve konserlerde de herkes gülüyor”

GDKısa saçlı kadınlardan hoşlanırım”

Seungri “Sesi güzel ve sevimli olan ve aynı zamanda iyi dans eden kadınlardan hoşlanırım”

TOP “Beni tüm kalbiyle seven kadınlardan hoşlanırım”

Hayranların soruları

Gaho (GD’nin köpeği)  mu Boss mı daha sevimli?  BB: "İkisi de"

Gelecekteki kız arkadaşına teklif ederken söyleceğin bir şarkı var mı? Taeyang: “ Just the way you are  Bruno Mars’ dan”

GD: “4 Men’den Baby baby”

Seungri “Outro (VVIP albümünden)”

10 yıl sonraki BB?

GD: “Bence şimdiyi yaşamak çok daha önemli”

Daesung “ Şunu duymak isterdim ‘BBnin 15. Yılı’

Seungri: “ Sizin için hangi şarkıyı söyleyelim” Taeyang: “gitar eşliğinde bir şarkı olsun mu?”

Performanslar

























kaynak: HuisuYoon @twitter, TheYGcrew@youtube, Maddoxofficial@youtube

Herkes  ideal kadınını röportajlarında aynı tarif ederken GD sürekli farklı birşey söylüyor. Şimdide kısa saçlılardan hoşlanıyormuş. Öncekinde de Erkeksi kadınlardan hoşlanıyorum diyordu.

Hepsi de evlenme teklifi yaparken ne şarkı söyleceğini şimdiden seçmiş. ( Aceleniz ne ? :D)

Boss da sevimli ama Gaho daha sevimli bence ( GD'yi daha çok sevdiğimden öyle düşünüyor olabilirim. Gaho'nun daha çok fotosunu gördüm çünkü :) )








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected