6 Mayıs 2011 Cuma

YG ON AIR 2. Bölüm







Videoyu izlerken sanki bende YG koridorlarında dolaşıyormuşum gibi geldi. YG'nin bu olayını seviyorum. Kapalı kutu olmak yerine hayranlarıyla bir bağ kurabiliyorlar şirket olarak. YG sanatçılarından birinin fanı olan ister istemez YG Family fanı da olabiliyor. Aralarındaki iletişimi seviyorum :D







Patronumuz Yang Hyun Suk Will i am ile konuşurken nasıl da havalı.  Takıldığım nokta Teddy neden o kadar uzak kaldı. Hep uzak durmaya çalışması dikkatimi çekti.  Will i am ile iki çift laf eder diye bekliyordum, ne de olsa ikisi de 2ne1'ın şarkılarının yapımcılığını yapmış kişiler. ( Bu arada will i am, Lady Gaga, Timbaland gibi ünlüleri barından Interscope  şirketinden Teddy'ye teklif gelmişti. Ancak Teddy, 2ne1'ın albümüye uğraştığı için teklifi reddetmişti. Sonraki açıklamalarında, birlikte çalıştığı şarkıcıları iyi tanıması gerektiğini bu yüzden YG ile çalıştığını belirtmişti.)



Stüdyo girişinde bizi karşılayan 2ne1 üyeleri ve choice37. YG 'nin mutluluğu gözümüzden kaçmıyor. (Choice 37 ' nın bakışına yorumsuz kaldım)



Hal hatır sorulduktan sonra konu Mnet Müzik ödülleri'nde ödül alan yıla damgasını vuran klibi sormaya geliyor. Will i am "Can't Nobody"  klibini beğendiğini söylüyor ve  stüdyonun kime ait olduğunu soruyor. Cevap tabiki TEDDY. (Teddy'i duyunca kalbine iniyordu adamın, CL de bu aşırıya tepkiye anlam veremiyor)







Müzik listelerinde şu anda bir numara olan Park Bom'un solo şarkısı "Don't Cry"  klibini izliyorlar birlikte.



Fotoğraf çekilirken gözlerim CL'in gözlüklerine takılıyor. ( GD'nin Cazal gözlüğü değil miydi o? Ah bende istiyorum o gözlükten )Bir de , herkes fotoğrafa bakarken CL'in Teddy'i kesmesi de gözlerimden kaçmıyor. ( CL Teddy'e olan hayranlığı ile bilinir)





Bak ya Teddy yine kaçıyor. Neden uzakta durmak için can atıyor, anlamadım. ^0^



Will i am'in nasıl da dikkatini çekti aynı ayakkabıları giydiği, Sandara fark etmedi bile (heyecandan olsa gerek) Hahahaha. Ayakkabı savaşı görülmeye değer.



Ahh Teddy kapıdan dışarı çıksan ölür müsün? Will i am'i uğurlamaya bile zahmet etmeyeceksin sandım. Kendini bir an ezik mi hissettin onun yanında. Havalı görünmeye çalışmak için mi uzak durdun( O kim ki ben Teddy'im der gibi ağzında sakız cık cık)



BIGBANG Japonya'da



Seungri Japonya sokaklarında :D GD'nin neden Seungri'nin gardrobuna göz diktiğini anlayabiliyorum. :D Roller değişmeye mi başladı. Boynuz kulağı geçmesin Hehehehe.



Taeyang " GD, kaç kere dedim sana, kareografiye oyunlarını karıştırma diye! Düşersin işte böyle popo üstü. Ağlama şimdi!"





GD: " Başımla destek yapsam kolları kurtarabilirim, sanırım"

Taeyang " Hehehe, başarabilecek misin TOP, bak şimdi sana daha kolay bir hareket göstereyim "



Taeyang " Hahaha millet bana bakın!"

Beautiful Hangover eşliğinde "şınav" (Ben de mi denesem?) Şınavı en rahat tabiki Taeyang çekiyor. GD'nin zorlanacağını tahmin etmemiştim ne de olsa adamda ağırlık namına birşey yok. Ama tabi o kadar ince ki kopacağından korkup bıraktı. :D



Ah Daesung sen böyle kamera karşısında dur , tüm gün seni izleyebilirim.



"Millet, ne giydiğinize iyi bakın. Benim de böyle bir ceketim vardı, o ceketteki kelimeler yüzünden başım belaya girmişti. Kardeşim senin için bir kontrol edeyim!" ( gerçek diyalog)



"Stupid Liar için geliştirdiğim yeni kareograf. Yalancıya bir tekme"



" Japonya'daki ilk kareograf çalışmalarımız 12:00 itibariyle bitti.Suratımdan anlaşıldığı gibi , konuşmama gerek var mı?"

"Lonely" şarkısının klip çekimleri



"Geçen gün Sibel Can ile karşılaştım. Yeni klipte saçıma ne yapacağımı karar veremediğimi söylediğimde bana bu modeli tavsiye etti."

Ah Cl, saçına ne yapmışsın öyle. Beğenmedim çabuk sal o saçları ^^ Dara'nınki yorumsuz. :D





"CL'in saçı mı Dara'nın saçı mı karar veremedim"



"Yeni klip çıkınca, benim Don't Cry'ın pabucu dama atılır mı?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected