27 Haziran 2011 Pazartesi

BIG SHOW 2011 LIVE ALBUM

BIGSHOW 2011
Tracklist
01. Hands Up
02. 揺れて
03. VVIP
04. Where U At + I'll Be There
05. Baby Don't Cry
06. Oh Yeah (GD&TOP)
07. High High (GD&TOP)
08. 涙だけの馬鹿
09. Tonight
10. Somebody To Love
11. Cafe
12. What Is Right
13. Haru Haru (Acoustic Ver.)
14. Lie
15. 最後の挨拶
via ihoneydew

s: ihoneydew Resme tıkla

Kafası karışanlar için bu konser videosu değil. Konserde söylenen şarkıların tamamı. 29’unda da Konser DVD’si yayınlanacak. Big Bang’in Canlı kayıtlarına bayılıyorum, stüdyo kayıtlarına göre daha güzel ve enerjik oluyor. İndirin farkı görün. Kesinlikle çok dinamik ve etkileyici. Daha ben de dinleyemedim. Dinledikten sonra tekrar yorum yapacağım Açık ağızlı gülümseme


1) Hands Up: Giriş müziğini çok beğendim. Hands Up normalde elektrosu fazla olan bir şarkı. Daha doğrusu GD’nin söylediği kısımlar. Şimdi çıplak sesleriyle Hands Up’ı dinlemek bu şarkıyı daha da çok sevmemi sağladı. 3. dk.ya doğru Tae biraz nefessiz kaldı. Bilirsiniz Tae nefessiz kaldığında “Oh yeah ya da Oohhhh diye uzatır.” Çok dans ettiğinden nefessiz kalmasını doğal karşılıyorum. Kendisini çok yoruyor birazcık daha kolay danslar denemeli Açık ağızlı gülümseme  “Ah o konserde ben de olsaydım ellerimi havaya kaldırıp tempo tutsaydım”
2) Shake It : Bu şarkıyı dinlemeyeli çok olmuştu. Bu konserde söylediklerine çok memnun oldum. Canlı performanslarını izlemek için sabırsızlanıyorum. YG Family konserinde herkes bu parçayı bilmez diyerek bu parçadan vazgeçmişlerdi demek bu konsere kısmetmiş Gülümseme
3) Seungri -  VVIP : Seungri! Big Show 2010’daki “Strong Baby”  parformansını hatırlıyorum. Çektikleri film ve dans süperdi. Öyle bir performanstan sonra artık Seungri’den daha fazlasını bekliyorum. İnş bu yılki Big Show 2011 performansı da etkileyicidir. Şarkıya dönecek olursam, albüm kayıtından daha çok sesi çıkıyor burda. Bu yüzden BB konserlerini seviyorum. Her zaman daha fazlasını bize gösteriyorlar.
4) Taeyang - Where U At + I’ll Be There : Taeyang, her zaman dans ve müziği bir tuttuğundan canlı kayıtları dinlerken izlediğiniz kadar zevk alamayabilirsiniz. Bu yüzden canlı performansını en çok merak ettiğim kişidir. ( Tamam bu yalandı. İster dans ister müzik olsun her zaman GD’yi arar gözlerim en başta Melek ) 
5) Daesung - Baby Don’t Cry : Special Edition albümü yayınlanmadan önce ilk defa Daesung bu konserde seslendirmişti şarkısını. Ah ilk dinleyen o şanslı kişilerden olamadığıma üzülüyorum.Böyle güzel bir şarkıyla geç tanışmak biraz içimi burkmadı değil. Daesung ve onun o muhteşem sesini çok sevsem de şu son gelişen olaylardan sonra slow şarkılarını değil de daha neşeli şarkılarını dinlemek istiyorum, onun hüzünlü hali gözümde canlanmaması için Üzgün gülümsemeBaby Don’t Cry, just give me your smile!
6) GD&TOP - Oh Yeah (ft Park Bom ) : Bu üçlü hakkında ne yorum yapsam ki. Yıla damgalarını vurarak zaten ne kadar muhteşem olduğunu bize kanıtladılar. Hatta 2pm Nickkhun bile bu şarkı ile ilgili tweet atmıştı. “Put your hands in the air say YEAH  Yeah Yeah”
7) GD&TOP – High High : BB ile tanışana kadar pek hip hop dinlemezdim. Rap ile aram hiç iyi değildi ama artık her rapi beğenmez oldum. Eeee bu şarkı sayesinde doya doya sevdiğim rapperları dinliyorum, daha ötesi var mı?  G H E T T O E L E C T R O
8) Together Forever ( A Fool's Only Tears) : Big Show 2010’da söylemişlerdi bu şarkıyı. en sevdiğim parçalardan. Çok yorgun olduğum zaman, ders çalışırken , hatta birşey okurken bile dinleyebileceğim bir şarkıdır. Dinlerken insanı dinlendirmesini seviyorum.Güneş
9) TONIGHT : Bu şarkıyı ilk dinlediğimde hayal kırıklığına uğradım. Haru Haru ,Lie gibi olağanüstü parçalardan sonr,a 2 yılın ardından bize bu şarkıyı mı layık gördüler diye az kızmamıştım. Şimdi ise fikirlerim tamamıyle değişti, belki Haru Haru ve Lie kadar sevmiyorum ama kesinlikle en iyi BB şarkılarından. Müzik ve BB’nin vokalleriyle kusursuz bir parça olmuş, insan dinledikçe alışıyor. Çünkü daha önce yapmadıkları bir tarz ve GD’nin zekasıyla yine hayrete düştüğüm bir şarkı. (ufak bir not:  IC programında bile en çok GD’nin yaptığı parça merak ediliyordu)
10) Somebody To Love: GD’nin emeği olduğu çoğu şarkıyı “GD’nin şarkıyla ilgili yaptığı yorumları” okuduktan sonra daha çok seviyorum. Çünkü şarkıyı anlamlaştırıyor. O yüzden bunu dinlemeden önce GD’nin bir röportajından alıntı yapayım “ Şarkının adını Somebody To Love seçmemin sebebi şudur;  kimse hayatında biri olmadığı için üzülmesin, hayatlarının bir döneminde mutlka kendini sevecek birini bulacaklardır. “  Hala bu adamı idol diye nitelendirenlerden nefrer ediyorum. O gerçek bir sanatçı, aksini kim iddia edebilir kiDil çıkaran gülümseme
11) Cafe: Bu şarkının hikayesini bilmeyen vardır belki. Onu da özet geçeyim. GD bir kız tarafından kafede reddedilmiş ( rterkedilmiş de olabilir orasını tam hatırlamıyorum) bu şarkıyı da ondan esinlenerek yazmış. TR altyazılı videosunu googleda aratıp bir de öyle dinleyin derim. Hemen dönecek
12) What is Right: 4.Mini albümdeki en sevdiğim 2. şarkı Göz kırpan gülümseme  Bu şarkıdaki baş kaldırma havasını seviyorum.  What is Right? What is Wrong?
13)Haru Haru (Akustik): Bu konserde akustik versiyonunu söylediklerine sevindim. Zaten bir BB efsanesi olduğu için övmeme gerek yok. Ama akustik ver. da slow başlarken bir den TOP’ın sesini yükseltmesiyle nakarata geçilmesi ve daha sonra GD’nin “ Oh girl i cry i cry oh my love say goodbye” diyerek tekrar yavaşlayıpı ardından gelen rap ile tekrar temponun yükselip nakarata geçtiğinde beni benden aldı.  Nakarata doğru tempoyu arttırmalarıyla isyan etmeleri sizin de en hoşunuza giden ve sizi etkileyen şey değil mi?
14) Lie: YG iyi ki  bu şarkıyı GD’nin solo albümüne koymasına izin vermeyip BB şarkısı yapmış. GD’yi ne kadar sevsem de Big Bang olarak söylemeselerdi bu şarkıyı, o kadar tutmazdı. Şarkı çok güzel ama üyelerin farklı yorumlarıyla daha da muhteşem oluyor. Bu konser kayıtlarında daha iyi anlaşılıyor. Gerçi ben Shine A Light konserinde GD’nin piyano başında Lie’ı söyleşini de çok sevdim.
15) Last Farewell: Kapanışa adıyla ve temposuyla en uygun şarkı tabi Last Farewell (Son veda).  B to the I  to the G BANG BANG   About LOVE
DVD’si çıksın artık,performanslarını izleyelim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected