26 Haziran 2011 Pazar

2NE1 “I’m The Best” SBS Inkigayo Summer Special Performansı

2ne1

Klip daha çıkmadı ama kızlarımız bizi perormanslarından mahrum bırakmadı. Yorum yapmaya kareograftan mı yoksa uçuk imajlarından mı başlasam bilemedim. Performansta beni en çok şaşırtan Dara’nın saçı. Gerçi niye bu kadar şaşırıyorum ki, Dara saçlarını dikmeyi her zaman sevmiştir ama bu seferki cidden uçuk bir o kadar da sevimli ve asi olmuş. (Sevimli ve asi nasıl bir arada oluyorsaGülümseme benim ki de laf yani. Hehehehe) Ve Minzy’nin şaç rengine bayıldım. Siyah saç onu olduğundan büyük gösteriyordu birazcık da makyajı azaltmalı bence. Grubun maknaesi olmasına rağmen 2NE1 ile ilk tanışmamda en büyüğü o sanmıştım.Dil çıkaran gülümseme Tabi en küçüğü de Dara hehehee.  CL ve Bom benim gözümde zaten hep kusursuzdular. (CL’in boynundaki tasmaya anlam veremedim. Şarkı sözlerine bir bakmam lazım galiba ) Yalnız CL’in şarkıya girişi biraz GD’yi anımsattı bana.(Ahh BB’nin canlı performanslarını özledim.Üzgün gülümseme) “Bum RaTaTaTa TaTa Ta”  kısmını söylerken yaptıkları dans çok hoşuma gitti.İçinde oryantala benzer şeyler gördüğüm kareografları seviyorum. İnsanın dans edesi geliyor resmen.  Kareograf başlarda çok harektliyken sonlara doğru temposunu düşürdü. Yine de performansını izleyince şarkıya daha da çok bağlandım (her zamanki gibi) Performansta hem dansıyla hem de imajıyla favorim Minzy oldu.

via CrazyCarrot370

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected