10 Haziran 2011 Cuma

Çinli Hayran Infinity Challenge Şarkı Festivali’nde sahne alan GD ve Park Myung Soo ikilisini anlatıyor

tumblr_lmj7vcTwV51qe22kmo1_500
Yoo Jae-Sook,  Bom ‘a birinci kim olur diye sorduğunda, Bom: “Dürüst olmak gerekirse, biz! haha.” GD dahi biri ve kareografi de çok eğlenceli. tumblr_lmj7wcJTaj1qe22kmo1_500İkiliyi ( GD ve Park Myung Soo) dansçılar kaldırarak getiriyor. Myung Soo yarı üstte ve öndeyken GD yarı altta ve arkada geliyor. Myung Soo önden kollarıyla yüzüyormuş gibi yaparken, GD de arkadan ayaklarıyla yüzüyormuş gibi yapıyor. Çok yaratıcı bir kareografiydi. Kıyafetlerinde, özellikle çekmek için arkadan uzatılmış ipek kumaşlar mevcuttu. Çok şıktılar. Sahnede rüzgar esintisi olduğunda, ikli daire içinde dolanıyorlar, sanki tek bir varlıkmış hissi vermeyi çalışıyorlardı.
kaynak: bigbangupdates














 Bigbang’in IC’a katıldığı zamandan beri, Park Myung Soo'nun bahsettiği meşhur şarkıyı çok merak ediyorum. Hele de şimdi fanın anlattıklarını okuyunca daha da meraklandım. Şarkı çok hareketli anlaşılan acaba sonlara doğru bir hüzünlenme falan olacak mı? Park Bom da eşlik edince ortaya tabi ki de dört dörtlük bir parça çıkar. GD’nin dahi olduğunu bilmeyen mi kaldı. Adamın her yazdığı parça hit. Açık ağızlı gülümseme
Ya merak ediyorum, bu kadar kısa sürede nasıl ortaya mükemmel şarkılar çıkarabiliyorlar. ( Teddy&Kush&GD üçlüsü seviyorum sizi Kırmızı kalp) Kareografi hakkında da iki çift laf edecek olursam daha izlemeden nasıl enterasan bir kareografi olduğunu hayal edebiliyorum hayranın anlattıklarından. Ayrıca o ipek kumaşlarla da ne yaptıklarını bilmemek beni deli ediyor. Tabi program daha yayınlanmadığı için izleyemiyorum ama “fancam” görüntüleri mevcuttur. Ancak ben TV’de yayınlanana kadar izlemeyeceğim. HD görüntüyle izlemek varken fan çığlıklarıyla niye kendime eziyet edeyim, değil mi ama?

tumblr_lmj7w0pAsL1qe22kmo1_500

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected