11 Haziran 2011 Cumartesi

Birşeyler vızıldıyor ama…

20110405_dreamconcert
via UnknownCarrot170
Başlık olarak Dream Concert 2011 yazabilmeyi çok isterdim ama bazı gruplar yüzünden bu başlıktan vazgeçtim. Sahneledikleri şey konser niteliğinde değildi ki, sadece dans performansı. (O bile yeterli değildi)
Rainbow’dan başlayalım. “To Me” şarkısı severek dinlediğim bir parçadır ancak daha önce hiç canlı performanslarını izlememiştim. Bu kadar farklı mı olur? Belki bu videoyu izlerken aradaki farkı anlamayacaksınız. Çünkü çoğunluğu playback. Uykulu gülümsemeÇok dans ettiler, nefesleri yetmedi desem, o da değil. Ortada doğru dürüst dans da yok ki.Tüm dans boyunca göğüslerini içe çekip dışarı çıkardılar. PunkAAA bir de “come to me” bölümünde dinleyicileri çağırıyorlarmış gibi bir hareketleri var.  Dinlediğinizde “Oh eh oh eh oh eh” bölümünü çok seveceğinizden eminim. Ne de olsa playback farkı Dil çıkaran gülümseme İnanın bu performansa rağmen konserdeki en vasat grup değildi.


via UnknownCarrot170
Son zamanlarda en çok dinlediğim şarkı “Ma Boy”. Bu şarkıyı dinlerken, seslerinin ne kadar muhteşem olduğunu düşünür dururdum hep. Ama her zamanki gibi yine bir rüyaymış benim için. Stüdyo kayıtlarına göre sevdiğiniz grubu seçmeyin.I-ıh Mutlaka canlı performansını izleyin ve ona göre değerlendirin. Yoksa sizi hayal kırıklığına uğratabilir. Ağlayan suratBeni sinirlendiren şey bu videoda beyaz ceketli kız. Grubun üyelerinin adını bilmiyorum. Zaten bu şarkıyla tanımıştım grubu. Beyaz ceketli kıza sıra geldiğinde ne güzel söyledi değil mi ya da ne güzel dudaklarını mı oynattı mı demeliyim? Kafası karışmış gülümseme(00:34) mikrofunu bıraktıktan sonra 00:46’da şarkı tekrar başlayınca aslında hiç söylemediğini anlıyoruz. Şarkı söylemiyor artı sandalye ile yaptığı dans mı, çözemediğim şey de sinirlerimi bozmaya yetti.Hasta gülümsemesi


via UnknownCarrot170
Bu yılın bomba parçalarından “Danger”. Dinlediğinizde kolayca unutamayacağınız, klibiyle çok tatlı bir şarkı. Ancak grup canlı   performanslarında pek de başarılı sayılmazlar.Düşünceli gülümseme Yukarıdakiler kadar kötü de sayılmaz ancak çok da beğendiğim söylenemez. Çok fazla playback içermeyebilir ancak seslerini de yeterince duymuyoruz. Madem canlı söyleyecek kadar iyi değilsin, yaşın da küçük birazcık daha kendini geliştir öyle sahneye çık.Alaycı gülümseme Kendini ya da dinleyiciyi kandırmana ne geek var ki? Canlı performanslarda başarılı olmadığı sürece bu gruplar unutulmaya mahkumdur.Başparmak aşağı

via UnknownCarrot170
Geldik en vasat performansa “Shampoo”. Yine son günlerde çok popüler olan ve severek dinlediğim bir parça. Hatta After School grubunun son zamanlarda çıkardığı parçalardan dolayı sevmeye başlamıştım. Ancak izlemez olaydım canlı performanslarını. Bu kadar mı hayalkırıklığına uğratır ve sinirlendirir insanı.Çok öfkeli Playbacksiz yapamıyorsan çıkma ya sahneye! Seni dinleyenleri salak mı sandın?Kıskançlıktan çatlıyor Bu kadar vasat söyleyişini çekebilir miyiz? Playbackler bile kurtarmaz. Playback kesildiği anda kendi seslerini duyurabilmek için yırtınıyorlar resmen. Kızgın gülümsemeAma haklılar, ses olmayınca ne yapsınlar, değil mi? Anlayamadığım şey, kendi parçalarını, ilk defa duymuş gibi söylemeleri.Sinirlenmiş Hiç mi pratik yapmadın be kardeş! Diş gösteren gülümsemeBu performansınla bizi eğlendirebileceğin salaklar olarak mı düşündünüz? Kpop’un hali vahim. Uzun bacak, sıska vücut, az ses, bol playbackle nereye kadar idare edecekler merak ediyorum. Kahi keşke YG dansçısı olarak kalsaydın. Boşuna YG senin 2NE1’ın dans eğitmeni olmanı istemedi.  Sahte

via UnknownCarrot170
Dizilerin yakışıklı oğlanı Kim Soo Hyun bile sahne aldı bu konserde. KBS’in  Dream High dizisinin OST’ı  “Dreaming” parçasını seslendirdi. Şarkıcı olmadığı halde yukarıdakilere göre çok daha güzel bir performans çıkardı ortaya. Hiç playback olmadan canlı söyledi.Bu yüzden oyunculuğunun yanında sesiyle de ona hayran kaldım. Daha fazla ne söylesem bilemedim. Bence izlemelisiniz.


via UnknownCarrot170

JYP’ ey bir kez daha hayran kaldım. En azından sanatçılarını playback yerine canlı söylemeyi teşvik eden bir ajans. Benim için en önemlisi de budur. Stüdyo kaydıyla canlı performans arasında bir fark olmamasıdır. 2PM de bunu başardı bana göre. Belki grubun hepsi muhteşem sese sahip değil çoğu görüntüden ibaret ama playback yerine canlı performans için elinden geleni yapıyorlar.Dörtgöz gülümsemesi Bu gruptan umutluyum. Hatta sesiçok çıkmayan Chansung’un bile bu konserdeki performansını sevdim. Göz kırpan gülümsemeZaten Junsu ve Junho için birşey söylemeye bile gerek yok. İzlerken ve dinlerken rahatsızlık duymadığım bir performanstı. Açık ağızlı gülümseme

GECENİN EN İYİ PERFORMANSLARINDAN BAZILARI
F.T. ISLAND için ne desem ki. HongKi de bu ses oldukça grubun hiçbirşeyi dert etmesine gerek yok. Süperdi, doya doya dinleyin. HELLO HELLO 
4 Minute – Mirror Mirror En azından Playback’in ardındaki ses duyulabiliyordu.
Beast’den zaren hiç korkmadım. canlı performaslarını izleyerek sevmiştim bu grubu. Bu grubun geleceği parlak , sesleri ve dansları iyi, o yüzden FICTION şarkısını dinleyin derim.
IU ile ilgili düşüncelerimi zaten yazımda bahsetmiştim. Hala bu muhteşem sesi dinlemediyseniz hemen Good Day için tıklayın
Shinee’yi bu zor kareografla şarkıyı canlı söyleyebildikleri için tebrik ediyorum. Arada playback oldu ancak gerçekten dans onları çok yorduğu halde iyi söylediler. Lucifer şarkısı çok da kolay söylenebilen bir şarkı değil bence. TIKLA İZLE
En çok sevdiğim iki performans: Miss A – Breathe , TVXQ – Maximum & Keep Your Head Down
via UnknownCarrot170
Miss A’nın kareografilerini zaten klipten biliyorum ama canlı olarak izlemek bir harikaydı. O kadar sevimliydiler ki, mutlaka izlenmeli. Daha yeni çıkan bu grup hit parçalar yapmış olabilir ama sunbaelerinden daha iyi olduğunu bile söyleyebilirim. Sesleri çok güzel. Stüdyo kaydından bile daha güzel söylüyorlar. Miss A Kore’nin en kalite Kpop gruplarından olduğunu rahatça söyleyebilirim. İnkar eden var mı?! Sır veren gülümseme

TVXQ için cümle kurmama gerek var mı? Onlar muhteşem. O dans, o ses beni büyülüyor. Özellikle de Changmin “Yeeeeeeaaaaaaaahhhhh” diye bağırırken onu hayrınlıkla izlememek münkün değil.
via UnknownCarrot170

via UnknownCarrot170
Son olarak kapanışı konserde yer almayan BIGBANG’in, “Sunset Glow” şarkısı ile yapıyoruz. Sunbaeler ne de güzel yorumlamışlar Sizi seviyorum çocuklar. Kırmızı kalpBir kez daha canlı performanslarda sizin gibisi olmadığını ve ne kadar değerli bir grup olduğunuzu bana hatırlattınız Hemen dönecek  ( NOT: Şarkının orijinali Lee Moon Sae'ye aiittir .Alltaki videoda orjinal versiyonunu söylüyorlar)
via UnknownCarrot170

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected