1 Haziran 2011 Çarşamba

Daesung karıştğı kaza ile ilgili taksicinin yaptığı açıklamalar




Taksi srücüsü Kim'in (45) kazadan sonraki ilk açıklamaları
Kazadan sonra tedavi görmesine rağmen, Kim “Yanlış aktarılan bazı şeyleri düzeltmek zorundayım.”  diye belirtti.
 “Hyun (motorsiklet sürücüsü) çok kan kaybediyordu. Biz oraya varmadan önce çok büyük bir kaza meydana geldiğini düşünüyorum.”
Röportajın devamı

S. “Şu anda, Daesung'un çarpması, motorsiklet sürücüsünün ölümüne sebebiyet verip vermemesine, odaklanılmış durumda.”
Kim: “Bu olayda Daesung da mağdur. Motorsiklet sürücüsü önceki çarpmadan dolayı çoktan ölmüş gibiydi. Motorsikletinden 30 km uzaklıkta olduğu keşfedildi ve durumunun ne kadar kötü olduğu çıplak gözlerle bile belli oluyordu. Yattığı yerde çok fazla kan vardı ve başı da çok kanıyordu. Çarpmanın verdiği şoktan olabilir ama kaskını göremedim hiçbir yerde.”
S. “Siz motorsiklet sürücüsünün durumunu farkedebildiniz ama Daesung edemedi. Na yazık ki Hyun'u geçti ve taksiye çarptı.”
Kim: “Hyun'dan uzaklaşamasının bir sebebi vardır. Daesung önünde başka bir araba vardı. Basitçe izah etmek gerekirse, Motorsiklet sürücüsünü farkettikten sonra dörtlüleri yakıp yolda durdum. Tam polisi aramak üzereyken, başka bir araba Hyun'u farkedip yan şeride geçti. O arabanın arkasındaki araba da Daesung'undu. İlk araba direksiyonu kırıp kazadan uzaklaşırken, Daesung'un neler olduğunu görebildiğini sanmıyorum. Genellikle, ilk araba direksiyonu kırdığında, arkadaki araba neyden uzaklaştığını yakalayamaz. Daesung da tam bu durumdaydı.” ( Sanırım demek istediği öndeki araba diğer şeride aniden geçerken Daesung o arabayı izlerken solda ne olduğunu anlayacak vakti olmadı. )

S. “Daesung  motorsikletliyi görmediği şeklinde ifade verdi.”
Kim: “Daesung'un motorsiklet sürücüsünde haberi yoktu. Ona yerde yatan birini gördüğümü anlattım. Öndeki araba diğer şeride geçince kaza yerini görebilecek zamanı olmadı.”
S. “Daesung şu anda hız ve hatalı araba kullanmaktan soruşturuluyor.”
Kim: “Önündeki araba çok hızlı olamadığından Daesung'un hızının 60km/sa olduğunu düşünüyorum. Takside aynadan gözlemlediğim buydu. Araştırdıkları kadarıyla saatte 80 km hız yaptığını söylüyorlar, ancak taksiye çarptığında hissettiğim hız buydu.”
S. “Kaza yerinde fren izi yoktu. Bu taksiye çarpmasıyla mı durduğu anlamına geliyor?”
Kim: “Benim kişisel fikrimce, frene basayım derken yanlışlıkla gaza bastı. Fren izleri olmalıydı ama yoktu. Çarpmadan sonra taksi olduğu yerden 30 m ilerideydi. eğer bu boyutta bir sürüklenme varsa, frene basmamış demektir. Çarpma anında bile, frene bastığını sanmıyorum, bunun da nedeni yanlışlıkla gaza basmanın verdiği şoktandır.”

S. “Kazadan önce motorsikletiliyi göremedi, kazadan sonra kontrol etti mi?
Kim: “Daesung'un bakacak fırsatı olmadı. Kazadan sonra 2 dk içinde, polis geldi ve sorgu için götürdüler. Kaza sırasında yerde yatan biri olduğun bilmediğinden kontrol ettiği sanmıyorum. O sadece taksiye çarptığını biliyordu. Kazadan hemen sonra ajans yetkilisi geldi,ve o da motorsikletliyi görmedi.”
S. “Şoka uğramış gözüküyor muydu?
Kim: “Çok fazla şey oldu. Kaza ve kurban ortaya çıktı. 10 dk sonra gazeteciler geldi. Genç bir ünlü olduğundan, bence şoka uğradı. Polis sorgusundayken bile elleri titriyordu.”

S. “Taksideki hasar çok. Taksiye baktığımda, zararın büyük olduğu anlaşılıyor, sizde yaralanmış olmalsınız. Şu anda nasılsınız?”
Kim: “Taksideki hasarla karşılaştırılınca, benimki çok büyük değil, o kadar yaralanmadım Sanırım hasarı hissetiğim için buna hazırlıklıydım. Hastanede kırığım olmadığını, ama sırtım, boynum ve omzum için fiziksel terapi gerektiğini söylediler.”
S. “Eğer Daesung'un motorsikletilinin ölümüyle ilgili bir alakası bulunmazsa, taksiye çarpmasıyla ilgi suçlama kalıyor. İki tarafın anlaşması önem kazanıyor.”
Kim: “Daesung’un tarafı daha anlaşma görüşmelerine başlamadı. onlarla bağlantıya geçmedim ve o sırada kartvizitlerimizi vermedik. Şu anda anlaşmaya varmak istemiyorum, kazanın olduğu gibi rapor edilmesi daha önemliymiş gibi geliyor.”
S. “Tek mağdur olarak, nasıl hissediyorsunuz?”
Kim: “Büyük pişmanlık. Motorsiklet sürücüsünü görmeyip ona doğru sürdüğü için acıyorum, ölüme yol açanın ne olduğu bilinmemesi olayı daha da ciddileştiriyor. Birşeyler söylemek için toplanmamızın sebebi de buydu.”


kaynak: Nate via allkpop

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected