4 Haziran 2011 Cumartesi

Shinee - Replay Japanese MV


Shinee'nin sadece Lucifer ve Replay parçalarını biliyorum. Hatta "Replay" favori Kpop parçalarımdan biridir. (ilk 10'a girer o derece yani :D ) Seslerini beğendiğim bir grup ama nedense diğer şarkılarını dinlemeye bir senedir fırsatım olmadı kekekke ( Benim arada böyle saçmalamalarım olur. Bir şeye ara verdim mi tekrar dönmem çok zordur.)
Bugün Japonca "Replay" klibini izledim. Beğendim mi? Yine rengarenk bir klip olmuş ama ilkinde daha sıcak bir hava vardı. Arada büyük bir fark da var, tabi. Özellikle üyeler ve yeni stillleri :D



via: sanddyshin33@yt

Japonca versiyonundaki danslarına bayıldım. Taemin yine kasıp kavuruyor. Hele o uçuş neydi öyle. 3-4 kez izlettirdi valla :D Kareografide benzerlikler var ama grubun kendini çok geliştirdiği ve daha fazla güveni olduğu klibe çok yansımış. :) Bu yüzden bu klibi daha çok beğendim.

Yalnız Taemin yeni saç şekli ve rengi hiç hoşuma gitmedi. Şirin Taemin'i özledim ben. Bu saç kesimi yüzünü çok büyük gösteriyor, biraz itici geldi bana. En beğendiğim hali sarışın hali, hele alltaki videodaki performansına bitiyorum.  Hadi o zaman, şu güzel mi güzel maknae performanslarını izleyelim


via aishiteru715@yt
Bu videodaki favorilerim: Taemin, Sulli, Seohyun. 3'ü de muhteşemdi :D ( Ah Chansung sesin hiç çıkmadı be kuzum.)
Ya! Şimdi SBS Müzik Festivali'yle ilgili bu videoyu koyunca açılış videosunu koymazsam olmaz diye düşünüyorum. Neden mi? Aman Tanrım! Minik Boa, Miss A,2NE1,SNSD, SuJu, 2pm,CNBlue çok tatlı!


via kpopmusicxTV

Tamam konudan çok çıktım ama bir bu video ile ilgili şu yorum çok hoşuma gitti "GD&TOP - Aaa bizim miniklerimiz yok mu? Biz yeterince tapılası olduğumuzdan minik versiyonlarımıza gerek kalmadı, gülümsemek yeter :D " Hahahaha bu yorumu yapan çok yaşasın emi!

Evet Japonca Replay klibine geri dönelim ve full versiyonunu paylaşalım. Kesinlikle süper. Key, Minho, JongHyun yeni stilleriyle süper ama Onew ve Taemin tatlı stillerini geri istiyorum.


via 
İzleyemiyorsan tıkla


Peki siz ne düşünüyorsunuz? Japonca versiyon mu Korece versiyon mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected