27 Temmuz 2011 Çarşamba

2ne1–UGLY MV


Slow olarak başlıyor. Biraz “It Hurts” şarkısını andırmıştı ama birden ritim artıyor ve işte NAKARAT! Rock ile süslenmiş ve İngilizce sözleriyle anında dilime dolandı. Klip içinde özel bir kareograf hazırlanmamış. Özgürce sergiliyorlar stillerini Açık ağızlı gülümsemeKlibi de beğendim. I’m The Best gibi bu klipte de asi kızları oynamışlar. Klipte estetik ameliyatlara gönderme yapmaları çok hoşuma gitti. “Plastik değilim bu yüzden çirkinim” . ( Tabi şarkıda böyle bir söz yok boya attıkları sahnede PLASTIC ZONE yazmasından böyle bir sonuç çıkardım) Kore’deki genel algılayış böyle. Estetik operasyon geçirmeyenler artık parmakla gösterilecek biçimde. Sayelerinde kimin doğal güzel olduğunu anlayamıyoruz. Bu yüzden bu klibi çok sevdim. içerdiği mesaj ve nakaratıyla beni büyülemiş durumda. En azından şarkıyı sevdirmeleri için bacaklarını kullanmaya ihtiyaç duymayan nadir gruplardan Gülümseme. Ugly şakısı da çıktığına göre 2. mini albümün hepsini de dinlemiş olduk.


“I think I’m Ugly and nobody wants to love me. Just like her I wanna be pretty I wanna pretty. Don’t lie my face telling me I’m pretty”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected