27 Temmuz 2011 Çarşamba

City Hunter 19. Bölüm Fragmanı (TR çeviri ile birlikte)

Bu hafta City Hunter’ın biteceğine inanamıyorum. İlk defa bir Kore Dizisini sonuna kadar sıkılmadan izleyebildim. Açık ağızlı gülümseme Umarım bu dizinin sonu diğer diziler gib bir felaket olmaz.  19. bölümde birçok olay olacağa benziyor. Yine bol aksiyonlu bir bölüm izleyeceğiz!!!

 via gnalc3@yt

Shik Joong: Uyuyor musun?! Böyle kritik bir zamanda?
Shik Joong: Gözler! Gözler!

Suk Doo Shik (Chun Jae Man’ın sağ kolu): Bana bu kadını bulmamı söyledi...
Yoon Sung: Kimi?
Suk Doo Shik: Lee Kyung Hee
Yoon Sung: Lee Kyung Hee...?

Head Prosecutor: Aklından ne geçiyordu?!
Young Joo: Özür dilerim. Silahımı aldı.

Young Joo: Sunflower...Sunflower...
Se Hee: Aldılar…. gizli dökümanları…

Yoon Sung: Üzgünüm. Herşeyi öğrendim...
Kyung Hee: Efendim?
Yoon Sung; Biyolojik babamı...

Shik Joong: Savcı Kim Young Joo yüzünü mü gördü?!
Yoon Sung: Kim Young Joo. Artık mutlu musun?

s: soompi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected