3 Temmuz 2011 Pazar

GG ( Great Star&G-Dragon) ft BOM– “I Cheated”

01oqsŞarkının müziği o kadar keyifli ki dinlerken hiç sıkılmadım. Nakaratı da akılda kalıcı “Nan paranasso”. İngilizce sözlerine henüz bakmadığım için ne dediklerini anlayamıyorum ama çok komik olduğundan eminim. “Aldattım, kandırdım, üzgünüm anne!” kelimelerinden de şarkının ne kadar eğlenceliği olduğu tahmin ediliyor. Tabi süpriz konuğun da hakkı yenmemeli. GD, diğer yarışmacıların Park Bom’un da şarkıya dahil olduğunu öğrenmemeleri için, Park Bom’u makyaj odasına bile yollamamış. Herkesin ne kadar şaşırdığı da görüntülerde belli oluyor zaten. Gerçi PSY biliyordur, ne olsa aynı ajansa bağlılar, birbirlerinin şarkılarını bile dinlemişlerdir bence. Kareografi mutlaka izlenmeli, çok komikti. Sahneyi öyle bir doldurmuşlar ki , sırada ne var diye merak ediyorsunuz. Görsel ve işitsel olarak muhteşem bir şovdu.


GG - I Cheated (Tr Altyazılı) ile selocann_2556

Şarkı beğendiyseniz, resmi olarak da yayınlandı. Dinlemek için resme tıkla! ( 3. parça GG – I Cheated )
variousartists-seohaeahnhighwaysongfestival_d1334685a08cd986d197e2c54d7373fa

Aslında Infinity Challenge Song Festival GD bölümlerini çevirmeyi çok istiyorum ancak derslerim çok yoğun olduğundan hem segment yapıp hem videoya altyazıyı gömüp  hem de upload işi gözümde çok büyüdü. Yine de denemeye çalışacağım çünkü gerçekten çok eğlenceliydi ve BB fanlarının da bundan mahrum kalmasını istemiyorumÜzgün gülümseme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected