4 Temmuz 2011 Pazartesi

Spring Dergisi BigBang Röportajı (Ağustos Sayısı)

asdfg

1) Yazı sevgilinizle geçirmek isteyeceğiniz yer neresi?
T.O.P: ...
V.I: Adada bir ev kiralamak isterim, böylece birlikte vakit geçirebiliriz.
GDRAGON: Yüzmeyi çok severim. Manzarası güzel olan yerlerde birlikte piknik yapmak isterim.
SOL:  Birlikte yazı Jeju Adası’nda geçirmek isterim.
DLITE: Issız bir adada onunla birlikte vakit geçirmek isterim.

2) Sevgilinizden en çok duymak istediğiniz kelime ne olurdu?
T.O.P: Beni övmesi.
V.I: Çok seksisin.
GDRAGON: Sevgilimden duyacağım en iyi kelime aşkın tomurcuklanmasını tanımlayan kelime olurdu.
SOL: Sahnedeki performanslar ya da albümler hakkında övgüler aldığımda kendimi zinde hissediyorum.
DLITE: Gözlerimi senden alamıyorum…. (gülüyor)

s: bigbangupdates

Japon dergilere verdikleri demeçler hiç de güzel olmuyor nedense. Yine çok basit kalmış cümleler ama tabi sorular da hiç ilgi çekici değil. Ya bu tarz sorulardan çok sıkıldım. Ne yapayım ben onun sevgilisyle geçirmek istediği zamanı. İnsanların özel hayatlarına bu kadar girilmez ki! Daha ilginç sorular yöneltilebilirdi.

 

Çevirilerimi sitenizde paylaşmak istiyorsanız Mail ile bana ulaşın.

Hangi sayfada paylaşacağına dair url ve kullanıcı adınızı mailde yazmayı unutmayın. Alıntı vermeden çevirimi kullananlardan ötürü böyle bir uygulamaya geçek zorunda kaldım.  (bbseverblog@gmail.com)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected