11 Ağustos 2011 Perşembe

Dövmelerin Anlamı (Shout To The World Kitabından)

Lies 2007 yılında çok büyük bir başarı yakaladı ve ertesi yıl da Haru Haru şarkısı aynı başarıyı yakaladı. Ancak, daha sonra Japon şarkıcı Free Tempo’nun şarkısını çalmakla suçlandık. Hatta şarkıcının kendisi de eserini kopyalamadığımızı belirtmek için bizimle birlikte karşı çıktı.Daha sonra sular durulsa da o zamanlar yaptıklarımla ilgili kafam karışmıştı.

jiyong dövme
O zaman aklımda bir cümle beliriverdi, o da,
‘Hızlı yaşa genç öl’             

Bu cümleden birçok anlam çıkarabilirsiniz ancak benim için, anlamı,
‘Üstesinden gelmek zorunda olduğum ne kadar zorlukla karşılaşırsam karşılaşayım, şimdi pes etmek, çok erken benim için.’


Albüm hazırlarken çok sık düşüncelere dalarım. Birçok kez hayatımın manasını düşündükten sonra, sağ kolumdaki 'Vita Dolce’ dövmesini yaptırmaya karar verdim. Aslı, her ne zaman olursa olsun mutlu hayata ulaşmalıyım( mutlu hayat sürdürmeliyim) anlamına gelen ‘Dolce Vita’ydı ancak ben bunu ‘mutlu bir hayat’ anlamına gelen  “Vita Dolce” ye çevirdim. Hatta sol koluma da, farklı yanlarımı keşfedebilmem için hayatı çok hızlı yaşmamayı kendime hatırlatmak zorunda olduğumdan, ‘Moderato’ dövmesini yaptırdım.

Not: Son cümlede yardım ettiği için mydestiny’e çok teşekkür ederim. ^^

s:Soompi BB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected