10 Ağustos 2011 Çarşamba

GD “Bana göre özgürlük…”(Shout To The World Kitabından)

jiyonng

Sanatçı olduktan sonra özgürlük kelimesinin anlamını düşünür oldum.
İnsanlar öncesindense şimdi ne yaptıklarıma önem veriyorlar. Eskiden ‘özgür’ bir adam olarak çok mutluydum ama şimdi özgürlük elimden alınmış gibi olduğundan bitkin hissediyorum.


Bazen şöyle düşünürüm, ‘istediğim konu hakkında arkadaşlarımla gönlümce sohbet edebilsem ya da sevigilimle dışarı çıkıp gezebilsem ne güzel olurdu’. Uzun süren ve derin bir ilişkinin tadının nasıl olduğu ya da kalpkırıklarıyla dolu bir ilişkinin nasıl acı verici olduğunu bilebilsem güzel olur… Tüm bunlar daha iyi şarkı ve sözler yazabilmem için gereken ilhamı verir, değil mi?
Ne yazık ki, tüm bunları deneme şansım yok. Yine de kariyer olarak bu yolu seçmemin, kaybettirtiğinden çok kazandırdığını düşünüyorum.
Aslında, bunu sır olarak saklamak istiyordum ama size söylersem sorun olmaz sanırım. Ara sıra eğlenmek için gizlice eğlence parkına giderim. Kimliğimi saklamak için de maske takar ya da hayvan kostümleri giyerim. Gittiğim yerde sessiz sakin bir şekilde durmam, insanlara bağırarak ya da dokunarak onları korkutmaya çalışırım. Böylece özgürlüğümü biraz da olsa geri kazanmış hissederim ve stresimi üzerimden atmış olurum.
s: soompi bb

Hayvan kostümü içinde insanları korkutmak mı? Ah GD böyle eğlenceli fikirler de ancak senin akllına gelirdi. En azından özgürlüğe bir parça yaklaşabilmenin yolunu bulmuş olman da güzel. Açık ağızlı gülümseme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected