9 Ağustos 2011 Salı

Yalnız Delikanlı Seungri (Hayranı anlatıyor)

‘Idol Sporları Günü’nün aslında ana stadyumda yapılması bekleniyordu ancak kar fırtınası yüzünden iç stadyuma taşındı. İlk başta iptal bile edilebilir sanıyordum ancak MBC böyle şakalar yapmaz. Seungri’nin katıldığı sporla ilgili her yarışmanın sonu hüsranla biter ( kazanamaz demeye çalıştı sanırım) Sonuç çok da umrumda değildi…Tatlı diliyle gönülleri fethedişini izlemek istiyordum. Hiç videoya kaydetmek aklıma gelmedi; bütün zaman boyunca tek başına oturacağını değil de bir anlık Seungri’yi görürüm sanıyordum…. çok yalnızdı
Gazatelerde bu yarışmayla ilgili haberleri görenler eminim çok sıcak ve eğlenceli bir gece olduğunu düşünmüşlerdir. Gerçekte öyle olmaması beni biraz üzdü. Aish…Dünyadaki tüm medyalar sahte ahenk yaratmaya bayılıyorlar.
Çekimler gece 9’dan sabahın 6’sına kadar sürdü. Seungri’ye karşı tüm hissettiğim : Yalnızlıktı. Ona “Küçük Yalnız Delikanlı” ismini taktım.  Aynı zamanda yarışmaları kollarını kavuşturarak izlediğinden “ Küçük Lider” de diyordum.

1


Kimi onu selamlaya geldi, kimi omzuna dokundu, kimi de konuştu ama 9 saatin çoğunda tek başınaydı. 

2







Genellikle de İdol gruplarının arkasında duruyordu.

  4

Diğer herkes kendi şirketindeki insanlar ya da gruplarındaki diğer üyelerle oturup mutlu mutlu kıkırdaşıyordu. Küçük Yalnız Delikanlı ise ifadesiz yüzle ayakta duruyordu. Sıkıldığında ayaklarını geriyordu. Daha da çok sıkıldığında, ileri geri yürüyordu. (Sıkıldığımda benim de en çok yaptığım şeydir)

5
İnsanların onunla konuşmak için yanına gidinceye kadar hiç de heyecanlı değildim.
……Onu orda tek başına bırakmayın!!!

Herkesin şunu bilmesini isterim…Sabah SBS’teki çekimler için erken kalkmak zorundaydı.  Saçlarını ve makyajını da yapmak zorunda olduğunu hesaba katarsak muhtemelen sabah 3 ve 4 gibi uyandı. Sabahın 8 sularında me2day’ine dokunaklı bir mesaj yazdı. Me2day mesajındaki etiketlerinde Idol Sporları Günü’nde elinden geldiğini yaptığı yazıyordu.(İsterseniz 23 Ocak’taki me2day mesajına bakabilirsiniz)  Inkigayo’da bulunamasam da  o mesaj yüreğimi burktu. 

Ben izleyici standında otururken, tüm idollere bakmaktan yorulmuşken o hala etrafta dolanıyordu.  Oturduğu tek an kızların uzun atlama yarışması sırasındaydı. Ayrıca o gün FILA çekimleri de vardı, aşırı derecede yorgun olmalıydı. Seungri çoktan yere uzanmış olman gerekmiyor muydu?

6

Sıraya geçtiğinde, gözleriyle kaç VVIP olduğunu süzüyordu. Tüm fansiteleri grupça onu destekleyemediğimizi söz ettiğinden, bize verilen numaralara göre oturmak zorundaydık. Çok şükür ki etrafta birsürü VVIP vardı.SBS Inkagayo’dan daha çok kişi geleceğini bildiğimden daha heyecanlıydım.
Sonra, tekrar kar yağmaya başladı….durmadan yağıyordu ve ıslandım kkk. Zor şartlardan sonra, sonunda öğlen 3:30 sıralarında yerlerimize geçebildik. aslında 5:30 sıralarında geçeceğimiz ve çekimlere 6:30’da başlanacağı söyleniyordu, bazı artistlerin uçuşlarda yaşadığı problemler ve trafikteki sıkışıklık nedeniyle gece 9’a aksadı. 

İdollerin hareketlerini izleyen kamera vardı. Kız grupları önde erkekler de arkada oturuyordu. 5-6 üyeye sahip gruplar birbiriyle konuşup gülüşüyordu. Seungri… tek başına ayakta dikiliyordu…TT Kameran grupların birbiriyle eğlenirkenki görüntülerini alıyordu.  Seungri kendi isteğiyle geri çekiliyorduTT Kameraman Seungri’nin omzunu okşayarak onu rahatlatmaya çalıştı TT


7

Seungri ah…………TTTTT Babo!!!!!

İlk yarışma olan 50m koşu sonrasında, bütün idol grupları mandalina gibi meyveler yemeğe kalkıştı. 2AM’in maknaesi mandalinayı soyduktan sonra Seungri’nin ağzına soktu çünkü Seungri’nin soymadan yemeye kalkıştığını gördü. Teşekkür ederim!!!! Yoksa Seungri mandalina yiyemeyecekti….
Diğer idoller yemeyi bitirdiler ve ortada bir sürü çöp ve kağıt kaldı. Seungri büyük bir çöp poşeti kaptı ve idollerin önündeki çöpleri topladı. Geri döndüğünde çöp torbası tamamıyla dolmuştu.

8
Şimdi size 2 hikaye yazacağım.
Gecenin 2. yarısında…11 sularında  birçok öğrenci evlerine geri dönemek için son trene yetişmeliydi eğer TVde yarışmayı izlediyseniz salonun boş olmasının sebebi budur. Yarışmalar sırasıyla 50m koşu, açılış, uzun atlama, 50m engelli koşu,  4*100 bayrak yarışıyıdı. 50m koşu sona erdiğinde saat sabahın 1’i olmuştu bile. Başlangıçta dolu olan salon bu yüzden boşaldı.
Korktuğum başıma geldi…aish…gecenin 2. yarısında çok VVIP yoktu. Seungri ve IU salona girdiğinde VViplerden çok ses çıkmadı. ( en çok hayran sayısı Beast ve Shinee’nindi) toplu grup halinde olmadığımız için alkışlarımız duyulmuyordu.
Daha sonra, idollere su, vitamin içeceği ve meyve dağıtıyorlardı. Ben devamlı Seungri’yi izliyordum. Vitamin içeceği kutusunu aldı.. Hepsini içeceğini sanıyordum ki o fanlarına vermeyi tercih etti. Fanlarının eziyet çektiğin anlayabiliyordu.

10






















Ona yakın duranlar olduğu gibi geride kalanlar da vardı. Çok fazla VIP yoktu ya da şöyle demelityim, sadece vipler yoktu. Ama Seungri diğer fanlara da mandalina ve içecek verdi. Çekimler sabahın 6’sında bitti. Herkes salonu terkederken, Seungri arkada kalıp idollerle konuştu. Ayrıca kameramanların yanına gidip teşekkür de etti. kim bilir ne kadar yorgundu. Ayrıca yüzünde mutlu bir ifade de yoktu. Sabahki FILA çekimlerinden söz etmeye bile gerek ..

11

Umarım kimse onu küçük düşürmeye çalıştığımı söylemez. Seungri dıştan güçlü gibi dursa da aslında çok kırılgan olduğunu biliyorum. Tüm o idollerin içinde yalnız başına durmasını istemezdim. Eminim o da çok tuhaf hissetmiştir. Sporda çok başrılı sayılmasa da tek başına YG bayrağını taşıyordu. umarım Seungri’ye yayında çok yer vermişlerdir. Seungri’nin tek başına tüm çöpleri topladığını düşündüğümde hem üzlüyor hem de seviniyordum. Maknae sunbae gibi davranıyordu.çalışanlara yardım etmeyi biliyor, fanlarını düşünüyor. DiğerlerininSeungri’yi böyle görmesi yi birşey. Ayrıca salondan en son ayrılan da Seungri’ydi

C: seungriya.com + BBTW + http://bit.ly/pdwPfX
S: jwalkervip@tumblr

2 yorum:

  1. Çok üzüldüm şimdi :( Daha önce bir radyo programında da lisede arkadaş edinemediğini insanların ona ünlü olduğu için yaklaşmadığını anlatmıştı. Yalnız olduğunu söylemişti. Annem kıyamam ya, gözlerini de ovuşturuyor uykusuzluktan :(

    Sanırım senin çevirin bu, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. maalesef ünlü olmanın zorlukları bunlar :( Küçük yaşta ailesinden ve çevresin den koparılıyor ^^ Yaşıtlarınını oyunu oynadığı zamanlarda onlar çalışmak zorunda kalıyorlar bu da onları yalnzlaştırıyor ve iletişim kurmakta zorlanıyorlar. Ama bu haberde en çok üzüldüğüm şey YG'nin Seungri'yi yalnız başına göndermiş olması . Neyse o bunların üstesinden gelebilecek kadar olgun bir insan o yüzden Seungri'yi çok seviyorum ^^

    Teşekkür ederim, bu blogda gördüğün her şey alıntı belirtmediğim sürece benim çevirim :D

    YanıtlaSil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected