11 Eylül 2011 Pazar

12 Eylül 2008 Park GyungLim’s Starry Night programından alıntılar (part 1)

pkl


PGL : XXx şöyle bir istekte bulunuyor, “Ah, noonalarına o tatlı sevimliliğini bir kerecik göster. Çok yalnız bir gece.”
TaeYang : Katıldığımız her radyo programında bu tarz istekler geliyor.
GD : Ve her seferinde de yapıyor.
PGL : Her seferinde bu mesajları alman ne kadar güzel.
SeungRi : Bunu yapmaya devam edersem, Kore’nin sevimlisi ünvanını alabilirim.
GD : OMO!
PGL : Kusacaklar lütfen poşetlerini hazırlasın.
GD : Bu ne?
SeungRi : Evet… Üzgünüm.
TaeYang : Kulaklarımı tıkıyorum.
GD : O zman bende gözlerimi kapatayım.
TOP : Bende burnumu tutayım.
*dinleyiciler gülüyor*
PGL : TOP burnunu tutuyor, Taeyang kulaklarını tıkıyor ve GD gözlerini kapatıyor ama biz dinleyeceğiz , değil mi?
Dİnleyiciler : EVET!!
PGL : Başlayabilirsin. SeungRi!
SeungRi : Herkes, kalbi dayanamayanlar, kendinize dikkat edin those of you with faint hearts, please be careful. * ve yapıyor*
PGL : Ah çok tatlı… Onun gibi bir kardeşimin olsaydı.
TaeYang : Neden kalbim acıdı?
PGL :G-Dragon da bayıldı.
G-Dragon : Kulaklarımı tıkamalıydım. Gözleri kapatmak hiçbir işe yaramadı.

*Kasım 2008’de yayınlanmış SeungRi’nin filmi hakkındaki konuşmalar*
SeungRi :İlk defa filmde oynayacaktım ve küçük bir rolüm vardı bu yüzden üzerimde çok baskı yoktu, ama bu muhteşem deneyime sahip olduğum için mutluyum. Hem ayrıca filmde oynayan ilk BB üyesi ben değilim.
PGL : Oh, gerçekten mi?
SeungRi : Benden önce davranmış bir üyemiz var.
PGL : Kim?
SeungRi : Taeyang adında biri.
PGL : TaeYang bir filmde mi oynadı?
SeungRi : “Besame Mucho” (Beni doyasıya öp) adındaki filmde çocuk aktördü.
TaeYang : Evet, ama aktör denilecek kadar da oynamadım.
PGL : Oh my! Hemen kiralayıp izlemeliyim o filmi.
TaeYang : Bulman zor olabilir filmi.
PGL : Hangi rolde oynadın, TaeYang?
TaeYang : Eğer izlersen, ben… Lee MiSook sunbaenim’in…
PGL : Evet?
TaeYang : oğlu… nun arkadaşıyım.
PGL : Oğlunun arkadaşı. Ben de oğlunu oynadığını sanmıştım. Ne kadarcık sahnen vardı?
TaeYang : Birçok çekim yaptık ancak film çekildiğinde ben çok küçüktüm. 11 yaşında falandım. Ve film de, 18 yaş üstü… Nasıl deniyordu? Yetişkinler için mi?
PGL : 18 yaş üstü.
TaeYang : Evet yetişkin filmi olduğundan izleyememiştim.
PGL : Hala izlemedin mi? Artık 18 yaş üstüsün.
TaeYang : Evet, izleyebilirim artık ama hiç fırsatım olmadı.
PGL : Sen gerçekten çok masumsun…
GD : Neyse, SeungRi, filmden bahsettiğine göre izlemiş olman gerekir , değil mi? ( GD sen de az değilsin valla! Hahahaha)
PGL : Bekle bir dakika… SeungRi! Bildiğim kadarıyla, sen grubun en küçüğüsün.
TaeYang : Henüz yeterince büyük değil.
PGL : İzlemen yasak değil mit? SeungRi?
SeungRi : Evet, evet, evet, şey, ne desem… Şey… Sıradaki soru lütfen?
PGL : Başka soru yok.

*Bir dinleyici , genç fanları mı yoksa yetişkin fanları mı daha çok sevdiğinizi soruyor*
SeungRi : Sanki annen ile baban arasında seçim yap, denmiş gibi.
TOP : Daha çok, sol kulağını mı sağ kulağını seviyorsun gibi.
Kız: Sol kulak.
PGL : Sol… Sol kulağını daha çok seviyormuş. Peki soralım o zaman. Hepiniz birden cevaplamayın, teker teker cevaplarınızı alayım. TOP, noona(abla, yetişkin) mı dongsaeng (kardeş, genç) mi?
TOP : Annemi seçiyorum.
Girl : Ah, ya biz!
PGL : Bu, noonaları daha çok sevdiğin anlamına geliyor.
TOP : Annemi daha çok seviyorum.
PGL : Anne. Gerçekten mi?
Girl : Küsmem…
TOP : Evet.
PGL : Burdakilerden birini seç.
Girl : Belki küserim…
TOP : Hepsi…
Girl : Ya biz, ya biz…
TOP : Bütün fanlar değerlidir.
PGL : Peki ya sen, TaeYang? Bu dünya da, sadece noonalar ve dongsaengler kalmış ve birini seçmek zorundasın. “aynı yaş” cevabın kabul edilmez.
TaeYang : Ben herkesin dongsaeng’i olmayı seçiyorum.
PGL : Noonaları seçiyor. Peki sen, G-Dragon?
GD : Ben dongsaengleri seçiyorum.
PGL : GD Dongsaengleri seçiyor. Seungri sen de düzgün cevap vermelisin.
SeungRi :  Bugün,bugün…sadece bugünlük, oppaları olmak istiyorum!

PGL : Yani genç fanları seçiyor. Peki,TOP.
TOP : Annem.
PGL : Yine mi anneni seçiyorsun? Beni deli etti.



PGL : SeungRi sorumu cevaplamadın?
SeungRi : Yok öyle birşey yapmadım hiç.
PGL : Onlardan hiç borç para almadın mı?
SeungRi : Evet. Ben hiç…
GD : Hiç mi almadın?
PGL : SeungRi’nin daimi düşmanı Jiyong. Seungri ne söylerse lafı hazır…
SeungRi : Yanımdan da hiç ayrılmaz.
GD: ‘Çünkü sürekli benden borç istiyor.
PGL : Peki, geri ödedi mi?
GD : Evet, hepsini ödedi. *Seungri’ye bakarak*
PGL : O zaman, ödeşildi.
SeungRi : Hwaiting, hwaiting!
GD : Ama baskı yapmak ve talep etmek zorunda kaldım.
PGL : Anladım. Anlaşılan bugün Seungri hakkında çok şey öğreneceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected