11 Eylül 2011 Pazar

Kahramanım Benim

bb

Aslında bu yazıyı çok uzun zaman önce yazmalıydım ama o zaman yayımlayabileceğim bir yer yoktu, bu yüzden şimdi Naver’e yazıyorum..

Uzun zaman önce olan birşeydi….Ben uydurmadım.
Uydurduğumu düşünüyorsanız, lütfen atlayın ve yorum yazmayın.

Şimdi 26 yaşındayım, olay 2006 yılında, daha BIGBANG çıkış yapmamışken yaşandı.

Sinsa-dong’da yaşayanlar Caffe Bene’yi bilir. İşte Bigbang üyesi beni orada kurtardı.

O gün, caddenin karşısına geçmek istemiştim. Kulaklıklarım takılı ve tüm konsantremi telofonuma vermiş arkadaşıma mesaj yazıyordum. Yolun karşısına geçerken, bir adam omzuma dokundu, ben de kulaklıklarımı çıkardım. Adam 20 yaşlarında görünüyordu. Birden bana söyleyecek birşeyi olduğunu ve daha önce birkaç kez de birbirimizi gördüğümüzü söyledi. Saçmalayıp duruyordu ve beni tüm gücüyle kenara çekti.

Çok korkmuş ve o beni sürüklerken de yorgun düşmüştüm. Beni köşeye çektikten sonra, hemen ellerini ağzımın içine soktu. Çok korkmuştum… tüm enerjim kaybolmuştu… Bir kız kendinden iki kat büyük birine nasıl direbilirdi ki? İçtiğim sütten aldığım enerjiyi kullanmaya çalıştım ama artık yapabileceğim birşey olmadığını da anlamıştım. O an, kıyafetlerimi çıkardı ve elini iç çamaşırımın içine soktu. Çok korkmuştum ve irenç hissediyordum. Onunla savaşamıyordum,  tek yapabildiğim ağlamak ve acı çekmekti.

Birden genç bir adam sesi duydum. “Ne yapıyorsun?” dedi ve ben de birinin beni kurtarmaya geldiğini düşündüm. Tüm gücü kullanarak o herifi üzerimden ittim ama “benim kız arkadaşım…. sen kendi işine bak” diyecek kadar yüzsüzdü. Genç adama bu herifi ilk defa gördüğümü söyledim. Hem çığlık atıyor hem de ağlayarak genç adama, beni tecavüz ettiğini söylüyordum.

Genç adam diğer herife, “Yaşına göre davran. Niye böyle şeyler yapıyorsun?” diyerek beni kendisine doğru çekti.

O olanlardan sonra bir süre kendime gelememiştim… korktuğumdan dolayı titriyordum. Genç adam bana nazikçe şunları söyledi “Çok korkmuş olmalısın. Hepsi geçti. Daima kalabalık yerlerde dolaş…Arka sokaklarda buna benzer olaylar çok oluyor.”

Daha sonra, beni evime kadar bıraktı. Evet, o yakışıklı genç adam, BIGBANG’in TOP’ıydı.

Benden daha genç olsa da benden çok daha cesurdu. Bunları şimdi yazıyor olsam da sana çok teşekkür ediyorum. Belki şimdi bunu okuyorsundur ? Kk….çok teşekkür ederim. Grup aktivitelerini yakından takip ediyorum ve Fan Kubüne de katıldım. Hiç tanımadığın bu noonayı kurtarma cesaretini gösterdiğin için sana çok teşekkür ederim.

s: jwalkervip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected