14 Mart 2012 Çarşamba

Mim: Sevdiğim, takip ettiğim ve daha fazlası…

“Glikoza” blogunda beni mimlemiş, bu mimi ne zamandır yapmak istiyordum o yüzden çok teşekkür ederim:)
 

“En sevilenler mimi”


En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın

Hayal kurmak… Teknolojiyi takip etmek… Alıveriş yapmak…Araba kullanmak… Tatile gitmek… Arkadaşlarımla vakit geçirmek…

Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?

Chat yaparak, tweet atarak, kitap okuyarak ve karaoke yaparak.

En sevdiğin filmler?

mim2

Çılgın Hırsız, Ice Age3, Ejderhanı nasıl Eğitirsin?, Canavarlar Yaratıklara Karşı, Yukarı Bak en sevdiğim animasyon filmler :)
Harry Potter, Karayip korsanları en sevdiğim fantastik seriler:) Ne zaman TV’de görsem oturur izlerim, tekrar tekrar.
Christopher Nolan’ın filmlerini çok seviyorum, Batman Serisi, Inception. (off artık the Dark Knight Rises vizyona girse de izlesek. Anne’i kedi kadın olarak görmek istiyorum ^^)
Bebek Firarda en sevdiğim komedi filmidir, o kadar eski bir film ki yine de beni güldürmeyi başarıyor. İzlmediyseniz mutlaka izleyin.
Romantik olarak Aşk ve Gurur, Aşkın Kitabı, Kefaret, Acemi Prenses 2, Özel Bir Kadın, Cennetin Öpücüğü favorilerim
Bunları dışında Dövüş Klübü zaten klasikleşmiş bir film övmeme bile gerek yok. Sihirbaz ve Prestij filmlerine bayılıyorum, aldatmacalarla dolu ikisi de mutlaka izleyin, beyin jimnastiği niyetine^^

Aaa bir de geçen gün ‘Erkekler Ne Söyler Kadınlar Ne Anlar’ filmini izledim çok çok beğendim.


Şu sıralar almak istediğiniz şeyler?


Kore’ye gitmek için bir uçak bileti Dil çıkaran gülümseme Tabi ki o hep hayalim ama şu sıralar daha AA harf notunu almaya odaklıyım puff bu da yalan CC üstü her not bana uyar Açık ağızlı gülümseme


Şu sıralar ne dinliyorsun?

Bigbang - Alive Albüm
Ya daha ne söyleyim yılın albümü :D
Jessie J - Price Tag
Sözlerine bayılıyorum. Milletin derdi olmuş para :S
Adele - Someone Like You
Nasıl da hissederek söylüyor ve bana da söyletiyor. Hemen hemen her gün bir defa açarım Someone Like You karaoke videomu, başlarım söylemeye.
Britney Spears – Criminal
Genelde gönlümüz hep arıza tipleri sevmez mi?!
Maroon 5 - Moves Like A Jagger
T-ara - Cry Cry
Bu kızların sesine slow parçalar çok daha iyi gidiyor. Ne zaman slow söyleseler dinlerim hele bir kliplerini var ki sorma çoğunun gözü Cha Seung Won’dayken benimki Ji Chang Wook da :D
Katy Perry – Teenage Dream Albümü
Taylor Swift ft. - The Civil Wars - Safe & Sound (The Hunger Games)
Kesinlikle favori parçam. Açlık oyunlarını okumaya niyetlendim başlamıştım da ama merakıma yenilip filmde Peeta rolünü canlandıran arkadaşa baktığım an başımdan kaynar sular döküldü sanki, bir daha konsantre olamadım kitaba bu yüzden daha başlamadan açlık oyunları serisi bitti benim için:/ Ama çok merak ettiğim için filmini mutlaka izleyeceğim. Neyse konuya dönelim kitabı bitiremesem de en azından konuyu biliyorum bu şarkı da çok güzel gitmiş, kim bilir daha ne olaylar olacak ama şimdi bu OST’ı dinlerken bile hüzünlendim :/ Taylor Swift müthiş söylemiş.
Klip yerine canlı performansını koydum :)


2. Mim – “Sordum cevapla”


Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı

Hayatım  film çekilemeyecek kadar boş geçti desem. uff daha yaşım kaç ne yaşadım da filmlik hayat çıkar bendenDil çıkaran gülümseme Heee çok sakarımdır olsa olsa komedi filmi olur yani.  Sözlerle pek alakam olmasa da ritmini seviyorum o yüzden G-dragon What Do You Want? diyorum :)

Bir şeyleri değiştirmeye gücünüz olsa neyi değiştirirdiniz

Şu anda değiştirmek istedğim bir şey yok. Hmm belki okudğum meslek yerine başka mesleği seçerdim şöyle arkeolog olup ülke ülke gezerdim :) Dil çıkaran gülümseme

Sizi en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdir

Sonu şaşırtıcı olanlar, korku olan her film beni ciddi anlamda etkiler, hiç izleyemem o yüzden. Hayatını feda etmesi falan, intikamını almayı başardığında etkileniyorum mesela Wanted filminin sonu gibi Kafası karışmış gülümseme Dram da izlemeyem sonuçta filmleri kafa dağıtmak için izliyorum niye dram izleyip kendimi üzeyim ki o yüzden etkileyici sahne pek aklıma gelmiyor, hmm belki Babam ve Oğlum filmindeki özürlü ağabeyin kardeşi yerine geçip babasına doğru koştuğu sahne sayılabilir^^

Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın
Tek başıma vakit geçireceksem evde vakit geçiririm daha iyi Dil çıkaran gülümseme Yer mühim değil iki sohbet her zaman keyfimi yerine getirir Gülümseme

Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler
mim3
Yalan Dünya tüm yapımların üstünde bir dizi. Diyaloglarıyla kırıp geçiriyor, açıkçası ben kafamı raharlatmak için dizi izlediğimden tam bana göre, yani şu ana kadar izlediğim tüm dizileri sollar Amerikan dizileri de dahil (hhmmm belki Çemberimde Gül Oya’yı bunun dışında tutabilirim)
Hart Of Dixie’ye Rachel Bilson oynuyor diye başlamıştım izledikçe diğer karakterleri daha çok sevdim. Küçücük kasabada her hafta ayrı bir etkinlik düzenleniyor, yazarlar bu kadar etkinliği nereden buluyor merak ediyorum. Karakterler de çok matrak hepsi ayrı bir manyak öyle düzgün göründüklerine aldanmamak gerekiyor. 5 bölüm izledikten sonra kapamadım öyle çok olağanüstü değil ama seviyorum işte.
Once Upon A Time; wooow dehşet. Her bölümü ayrı bir heyecan. Dizide yok yok. Dizinin en çok beni cezbeden şeyi masalımsı teması. Her bölümde farklı bir masal karakterinin hikayesini dinliyoruz. Lanet yüzünden Storybrooke adlı kasabada sıkışmış olan masal kahramanlarının öyküsü. Başrollerde kötü kraliçe, pamuk prenses, yakışıklı prens ve Rumplestiltskin var. Rumplestiltskin öyle şaşırtıcı bir karakter ki diziyi ağzınız açık izleyeceğinizden eminim Açık ağızlı gülümseme


 Ne?
Fetih 1453 izlemek
Nerede?
Sinemada
Ne zaman?
Bu hafta içi diye düşünüyorum
Neden?
Merak ettiğimden
Kim
Kardeşimle ile birlikte tabi
Sanırım çoğu kişi mimlendi, o yüzden mimleyecek kişi kaldı mı bilmiyorum, mim paslanmamış olan varsa buyrun ben paslıyorum ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MyFreeCopyright.com Registered & Protected