14 Mart 2013 Perşembe

Kaçınılmaz Son…

İngiliz ailesinin yanında yaşamanın kaçınılmaz sonu… kilo almak. Kime ne yediğimden bahsetsem en az 6 kilo alacaksın cevabıyla karşılaşıyorum. Kendi deneyimlerinden yola çıkarak bu tespiti yapıyorlar, haliyle bu da söylemlerini güçlü kılıyor. Neden mi kilo alıyoruz? Çünkü önümüze konulan yemekler donmuş yemekler… yani patates kızarması, nugget falan ya da makarna.. ! hafta boyunca döngü biçiminde yediğim yemekler bunlar. Sonunda isyanımı dile getirdim ve Elaine’e söyledim o da bana sebze yaptı. Gerçi yine donmuş sebzeleri mikrodalgada ısıttı ama olsun sonuçta sebze ya.
Bu durum beni öyle korkuttu ki,  şehir merkezinden okula yürüyerek gidiyorum kilo almamak için- hızlı adımlarla yaklaşık 15-20 dakikalık yol- Yani günde en az 30 dk yürümeye çalışıyorum ki bu soğuk havada inanın ki bu bir başarı.

Soğuk memlekete bilerek gittin niye şikayet ediyorsun diyenleri duyar gibiyim. Ben Türkiye’de de Eskişehir’de yaşamış insanım ( orayı da soğuk memleket diye tasvir ederdim) buraya gelince soğuğu o kadar da hissetmem diyordum. Ama buranın soğuğu öyle böyle değil, ne botlar ne kabanlar seni koruyabiliyor. Ben böyle düşünürken çorapsız babet ve incecik tayt ile dolaşan İngiliz kızlarını gördükçe psikolojik olarak daha da üşüyorum :P Hele ki cumartesi günü soğuk hava yüzünden yorganın altından çıkamadığım o havada Elane’in kolsuz tişörtü ile dolaşması ile gözlerim yuvalarında çıkacaktı neredeyse ( Kaloriferlerin kapalı olduğunu söylememe gerek yok sanırım) Gerçi evin içindeyiz belki bir nebze normal sayılabilir bu durum. Ertesi gün kar yağarken, sadece kısa kollu bir tişört giymiş çocuk, sen insan mısın? ( Ne bir mont, ne bir hırka hiç bir şey yok, sadece bir tişört) O gün soğuktan dişlerim birbirine çarpıyordu yahu.
Eğer şu sıralar İngiltere’ye yolunuz düşüyorsa valizinizi bulabildiğiniz en kalın şeylerle doldurmanızı tavsiye ederim. Gerisi boş…

6 yorum:

  1. İngiltere'de seni süper günlerin beklemesini istiyorum çingu, öncelikle hayırlı olsun :)
    Oranın soğuğu çok pistir, Edinburgh'ta okuyan bir arkadaşım sürekli donduğunu ve hep burnunun aktığını anlatırdı bize :D Biz sıcak insanlarız yahu, kanımızda var hahaha. Ben de İsveç'in İzlanda'yı filan çok seviyorum ama gitmememin en büyük nedeni para veya zaman değil, soğuk olmaları hahaha :D

    Donmuş sebzelerden kurtulman dileğiyle. İngiliz Mutfağı diye bir şey olmadığı için onlar da öyle yapıyor sanırım :) Bu arada hangi şehirdesin? Ben Brighton'ı çok seviyorum, sanırım güneyde ve sahil kenti diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çingu :)

      Geçen haftanın soğuğundan sonra bu haftaki soğuk vız geldi, sanırım alışıyorum bu havaya, sen de alışırsın eminim :P

      Fast food yemektense donmuş sebze yemeği tercih ederim, buna da şükür :) Cambridge'de kalıyorum, tanıdığım önermişti burasını ^^ Küçük ve sevimli bir şehir ,alışması kolay sanırım benim de favori şehrim olacak. Brighton'ı bilmiyorum, belki bür gün yolum düşer de hakkında fikir edinirim ^^

      Sil
  2. Yürüyüş fikri güzelmiş, bence de yürümeye devam et :D Yoksa çok kilo alırsın o bahsettiğin hazır yiyeceklerle :D Belki ileride vaktin olur kendin bir şeyler yaparsın falan? :))

    Mersin bile yeri geldiğinde bana soğuk gelebiliyorken oraları düşünemiyorum cidden! Aman sıkı giyin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında okula çok daha yakın duraklar buldum ama yürüyüş yapmak için şehir merkezinde inmeyi tercih ediyorum yoksa halim harap :P

      Araplar bile bu soğuğa katlanıyorsa sen de katlanırsın çingu hiç merak etme :)

      Sil
  3. kilo alman daha iyi yahu annenler geri döndüğünde, vahh yavrum sana orda bakmadılar mı sap gibi kalmışsın, demezler :D bu da bir mantık sonuçta :D okula alışabildin mi? biraz okulunu da merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten kiloluyum annemler beni sap gibi görseler çok daha mutlu olacak biliyorum :) Neyse ki buradaki spor salonun fiyatları uygun, eğer gidişat kötü olursa yazılacağım :P

      Okul ortamı süper, hemen alışıyorsun, yeter ki arkadaşın olsun ama zaten herkes benim gibi yeni olduğu için arkadaş bulmak hiç de zor değil^^ Öğretmenler, çalışanlar da çok iyi ve sempatikler. Mesela öğle yemekleri benim için dert olur diyordum çünkü yemekhanedeki yemeklerin hangisi helal bilemiyordum ama aşçı ilk gün nereli olduğumu sordu, ondan sonra her gün yemek seçimimde yardım etmeye başladı. Gerçekten burada hayat çok güzel :)

      Sil

MyFreeCopyright.com Registered & Protected